LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hielbandjes crocs
hielbandjes crocs
Na drie dagen zijn de hielbandjes van de crocs van mijn dochter gebroken. De leverancier (Campo World Sassenheim) verwijst naar de website van de fabrikant. Ik had daar meerdere aankopen gedaan voor een totaalbedrag van € 350,00 Moet je zelf je garantie regelen. Belachelijk slechte service daar. Ik heb al vaker een serviceprobleem daar gehad met stekkerdoos, was ook niet in orde, maar van soepele vervanging is daar geen sprake. Volgens mij mogen ze dit niet eens afschuiven, maar wat moet ja als ze halsstarrig blijven, ik krijg de neiging om ze proletarisch om te ruilen.
Re: hielbandjes crocs
Elke leverancier hoor deugdelijke kwaliteit te leveren, u hoort goede terug te krijgen. Zeker als het na 3 dagen al stuk is, tenzij het door iemand gesloopt is natuurlijk.
Re: hielbandjes crocs
Ze kunnen verwijzen wat ze willen.
U heeft het artikel toch niet bij de fabrikant gekocht of wel
De verkopende partij is in deze aansprakelijk en niemand anders.
T
U heeft het artikel toch niet bij de fabrikant gekocht of wel
De verkopende partij is in deze aansprakelijk en niemand anders.
T