LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hometrainer gekocht bij ALDI prima garantie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Henny Mulder

Hometrainer gekocht bij ALDI prima garantie

Ongelezen bericht door Henny Mulder »

Na veel zoeken hebben wij in de aanbieding bij de ALDI (supermarkt)
de gok gewaagd en een hometrainer gekocht voor euro 79,00.

Zelf in elkaar gezet, en na 2 weken kregen wij een tikkend geluid.

Gebeld met ALDI mochten hem altijd terugbrengen en geld terug ontvangen (ook na maanden nog) of het service nr bellen.

Gebeld met de servicedienst van de hometrainer binnen 2 dagen een monteur voor de deur en alles prima geregeld.

Blijkt dat er op de fiets 3 jaar garantie is zonder voorrij kosten of
arbeids loon!!!!

PRIMA GEREGELD BIJ ALDI

Gast

Re: Hometrainer gekocht bij ALDI prima garantie

Ongelezen bericht door Gast »

leuk zo'n positief berichtje er tussen door :D

Gijs.b

Ongelezen bericht door Gijs.b »

Wat garantie betreft kunnen veel winkels een puntje zuigen aan de garantie bij Aldi en Lidl.

Groet,
Gijs

Gast

aldi en lidl toppie garanties
9 van de 10 keer klrijg je gewoon ook nog is een nieuw produkt inplaatst dat ze het laten maken.

meriam

Ongelezen bericht door meriam »

Het gaat niet altijd goed met de garantie bij aldi. ik heb in april 2003 een digitale fotocamera gekocht bij aldi. in november deed hij het niet meer. Ik heb toen de camera opgestuurd naar Medion service Center. Daarna heb ik wel ongeveer 20 keer gebeld en iedere keer wordt me beloofd dat ze me meteen een nieuwe zullen opsturen maar tot op heden heb ik nog steeds geen nieuwe camera. dit duurt nu al ruim 2 maanden en weet op het moment niet wat ik moet doen om mijn camera terug moet krijgen. weten jullie misschien iets? gr meriam :cry:

Gast

Ik schreef eerder dat de meeste winkels een puntje konden zuigen aan de garantie bij Aldi en Lidl.

Helaas was ik enkele weken geleden niet helemaal gelukkig met de garantie bij Lidl.

Ik had een keukenweegschaal gekocht. Die was na drie maanden stuk. bij het filiaal van Lidl konden ze alleen maar geld terug geven. Dat is op zich wel positief dat ze daar absoluut niet moeilijk over doen.
Ik kon het nummer van de klantenservice bellen. Op zich ook heel positief dat dit een gratis telefoonnummer is.

Bij de klantenservice wisten ze alleen maar een warrig verhaal op te hangen: ik moest naar het filiaal en daar vragen of ze de klantenservice wilden bellen voor een servicenummer, want bij de klantenservice hadden ze geen servicenummer voor me... Kastje-muur kennen ze daar dus ook.

Ik heb de importeur van de weegschaal gevraagd wat ik ermee moest doen. Die meldde dat Lidl een partij weegschalen had opgekocht die niet meer gemaakt werden en ik dus ook kon fluiten naar de 3 jaar fabrieksgarantie.

Jammer genoeg zit ik nu dus met een paar gaten in de muur zonder weegschaal.
Gelukkig dat ik in ieder geval nog wel gewoon zonder problemen geld terugkreeg bij Lidl.

Moraal van het verhaal: wel goede garantie geld-terug-garantie bij Lidl, maar verder moet je maar hopen dat je eenzelfde goed werkend product terugkrijgt/houdt.

Groet,
Gijs

JODYBERNAL

Ongelezen bericht door JODYBERNAL »

Medion verleent een prima service, we hebben al 1 keer een laptop opgestuurd en een keer een digi-cam.
We kregen binnen een week nog een nieuwe, ook bij kleine probleempjes met bijv. de computer helpen ze je altijd van harte.

Hier kunnen andere bedrijven echt wat van leren!

Over de Lidl weet ik het niet, die is denk ik niet zo goed, zij verkopen van verschillende merken, en dat wil wel een verkeerd lopen.

Gesloten