LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Horloge in een jaar tijd meerdere keren kapot

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
InaEik

Horloge in een jaar tijd meerdere keren kapot

Ongelezen bericht door InaEik »

Ik heb vorig jaar een horloge gekocht. Na 1 dag rolde het horloge van mijn pols een schakel was niet goed. 5 weken geleden het horloge voor de vierde keer kapot gegaan, ik wilde het horloge terug geven en geld terug. Ik kreeg geen geld terug want de metalen band zou niet onder de garantie vallen. De reparatie was service. Ik heb gezegd dat dit onzin is een horloge moet goed zijn het klokje en de band. Het enige wat hij wilde kon doen is de band repareren. Deze heb ik vandaag opgehaald en nu blijkt dat de schakels beschadigd zijn. Wat zijn mijn rechten in deze? Ik wil het liefst mijn geld terug. Ik heb het horloge bij een juwelier gekocht.

crazyme

Re: Horloge in een jaar tijd meerdere keren kapot

Ongelezen bericht door crazyme »

Ging het telkens om hetzelfde probleem met de band ?
Waarom viel dat niet onder de garantie ?

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

InaEik

Het gaat om een horloge van het merk M&M 11827 met een metalen band.
Het ging steeds om dezelfde schakel.
De juwelier gaf dat dit soort dingen gebeuren en dat hij daar niet verantwoordelijk is, hij geeft alleen garantie op het klokje.

InaEik

In de winkel had ik gezien dat de het staafje uit de schakel stak. De verkoopster heeft het staafje weer in het schakeltje geplaatst en zij had een logische verklaring en ik heb het horloge gekocht. Er werd nog op gewezen dat er toch een jaar garantie op zat.

Brainfreeze

Ongelezen bericht door Brainfreeze »

Zelfde gehad met een redelijk prijzige titanium Seiko. Diverse malen pennetje uit de band waardoor het klokje soms los in de mouw lag en makkelijk kwijt had kunnen raken. Een keer viel het tijdens het fietsen op straat, maar was gelukkig niet beschadigd. Daarna verzocht alle demontabele pennetjes te vervangen door nieuwe, liefst iets dikkere. Wellicht een idee voor u?

Gesloten