LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HP Laptop na 4 maanden nog steeds niet terug van garantie!

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
almedin93

HP Laptop na 4 maanden nog steeds niet terug van garantie!

Ongelezen bericht door almedin93 »

Zoals mijn titel het beschrijft heb ik mijn HP ENVY spectre laptop (1500 -/+ euro gekost) in Juni opgestuurd naar de HP Garantie. Voordat ik het heb opgestuurd heb ik telefonisch contact met HP gehad. Hierin vertelde ik dat mijn laptop het niet meer deed (Na normaal gebruik, geen val/stoot/water schade) en ik vermelde erbij dat ik geen aankoopbewijs meer had.

De vriendelijke mevrouw vertelde mij dat, dat geen enkele probleem was en dat de serienummer op mijn laptop als garantiebewijs dient. Want in Juni 2014 had hij nog garantie tot en met 16 September (zo uit mijn hoofd). Zo gezegd zo gedaan, ik kreeg netjes een doos thuis gestuurd met bubbelplastic voor de bescherming en deze heb ik toen opgestuurd. Mijn laptop zou begin Juli klaar zijn :D.

Na een maandje wachten heb ik nog geen antwoord en besloot ik ze te bellen. Er blijken onderdelen nodig te zijn en die zijn al besteld maar zijn nog steeds niet binnen?? :? :? :?

Dus ik weer gewacht en begin Augustus 2014 weer gebeld hoe het zat, wat blijkt de onderdelen zijn er nog steeds niet. Dus ik weer gewacht en om de 2 weken gebeld hoe het met de laptop zat maar helaas nog steeds geen onderdelen die nodig zijn voor de reparatie. Begin september weer gebeld en kreeg te horen dat ik niet moest zeuren en dat begin Oktober de onderdelen er zouden zijn, hoe woest ik ook was ik bleef netjes wachten. Begin oktober weer gebeld en raad u het eens lieve mensen de onderdelen waren er weer niet! Vandaag 13-10-2014 weer gebeld en de onderdelen zouden per 31 Dec 2014 zouden die er zijn! Ze vertelde me dat ik een aankoopbon nodig heb, want dan zou er een alternatieve oplossing zijn zoals een nieuw laptop naar waarde van de laptop die ik had. Als ik geen aankoopbewijs heb zou ik dus tot en met 31 Dec 2014 moeten wachten en vervolgens weer horen dat de onderdelen er nog niet zijn en dat ik weer moest wachten tot begin maart 2015 of ik krijg de laptop ongerepareerd / kapot terug.

Nou kook ik van woede want ik zit vanaf begin Juni zonder mijn peperdure HP Spectre i7 Laptop en HP doet er niks aan!! Iemand die me uit de brand kan helpen!? :evil: :evil: :evil:

almedin93

Re: HP Laptop na 4 maanden nog steeds niet terug van garantie!

Helaas is de Laptop aangeschaft door m'n ouders en hoe gek het ook klinkt helaas geen aankoopbewijs en wij weten ook niet meer welke winkel/webshop zij dat gekocht hebben!

almedin93

Hoe gek het ook klinkt helaas weten we niet meer waar deze laptop is aangeschaft. De aanschafbon hebben we niet en er werd toen met 'cash' betaald helaas geen pin gebruikt waar we dit kunnen terug zien. :(

madfred

Ongelezen bericht door madfred »

HP kan toch zien welke laptops aan welke winkel (ketens) zijn geleverd? Als je dan weet dat jouw laptop is geleverd aan bv Mediamarkt, dan is het toch niet zo moeilijk om uit te zoeken welke Mediamarkt dat geweest is. Je weet ook wanneer de laptop gekocht is, dus dat moet uit te zoeken zijn.

Gesloten