LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik moet betalen om mijn ipad 2 terug tekrijgen

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Luca.f

Ik moet betalen om mijn ipad 2 terug tekrijgen

Ongelezen bericht door Luca.f »

Ik heb een ipad 2 gestuurd naar een reparateur. Hij viel buiten de garantie en moest €50 betalen voor terug tekrijgen. Ik vind dat belachelijk ik wil mijn ipad gewoon terug. Het was ruim een jaar geleden er heen gestuurd.

BL2

Re: Ik moet betalen om mijn ipad 2 terug tekrijgen

Ongelezen bericht door BL2 »

Luca.f schreef:Ik heb een ipad 2 gestuurd naar een reparateur. Hij viel buiten de garantie en moest €50 betalen voor terug te krijgen. Ik vind dat belachelijk ik wil mijn ipad gewoon terug. Het was ruim een jaar geleden er heen gestuurd.
Die E 50,00 zijn de onderzoekskosten. Nu je niet tot reparatie overgaat worden deze wel in rekening gebracht. Immers een onderzoek van het apparaat is (meestal) niet gratis. Daar is weinig bijzonders aan. ga er even van uit dat dit bij inleveren apparaat ook gecommuniceerd is naar je.
Ruim één jaar bij de reparatieafdeling, dat wil ik even niet geloven :shock:

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Luca.f schreef:Ik heb een ipad 2 gestuurd naar een reparateur. Hij viel buiten de garantie en moest €50 betalen voor terug tekrijgen. Ik vind dat belachelijk ik wil mijn ipad gewoon terug. Het was ruim een jaar geleden er heen gestuurd.
U doet vrijwilligerswerk? Helaas doet niet iedereen dat en willen de meeste mensen gewoon eten kunnen kopen om te kunnen leven. Werk moet nu eenmaal betaald worden. Dus gewoon die onderzoekskosten betalen en u krijgt uw Ipad weer terug.

BUNA

Ongelezen bericht door BUNA »

Is dit een of andere weekendgrap??? :shock: :shock: U neemt een dienst af bij een reparateur ( neem aan niet bij een reparateur waar u het artikel heeft aangeschaft) deze man/vrouw doet zijn/ haar werk en wil hier graag voor betaald worden. En E 50,-- is normale prijs voor onderzoekskosten.

Of heeft u een mondelinge c.q. schriftelijke afspraak, dat u niet hoeft te betalen als de garantie het probleem niet dekt????

Anders gewoon netjes betalen voor het gedane werk ( ook al heeft het u niet tot het gewenste resultaat gebracht)

Maar hoe heeft dat hele jaar overbrugd dan?????? als uw artikelen kennelijk een geheel jaar bij de reparateur hebben gelegen, beetje vaag :shock: :shock:

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

zijn u vooraf de voorwaarden verstrekt voor de reparatie? In die voorwaarden, meestal reparatievoorwaarden of garantievoorwaarden genoemd, zal opgenomen moeten zijn dat indien de conclusie is dat het defect niet binnen de garantie valt, het product alleen teruggestuurd wordt tegen betaling van de onderzoekskosten.

Jetsertje

Ongelezen bericht door Jetsertje »

"Een reparateur" en "garantie", klinkt alsof je garantie verwacht van een willekeurige reparateur en niet van de verkoper.

Gesloten