Ook zit er bij de prijsopgave een foto waarop het beginpunt van de barst te zien is. Een klein deukje waar aan de onderzijde van 2 barsten weglopen. Ook zijn op de foto andere beschadigingen in het glas te zien waarvan ik zeker ben dat deze er niet waren op het moment van afgifte bij de verkoper. Nu zou dat geen problemen mogen opleveren omdat de mediamarkt er foto's van gemaakt heeft waarop alles aangegeven is. (In mijn geval alleen de 2 ronde barsten. Voor de rest was de ipad in volledige nieuwstaat.)Omschrijving reparatie: De garantie aanvraag is afgewezen door Apple. De garantie aanvraag voor het herstel van uw apparaat is door Apple afgewezen. Er zit een beschadiging op uw apparaat wat veroorzaakt is door val/stootschade. Om die reden heeft Apple de garantie afgewezen. Apparaat heeft externe schade.
De ipad is bij mijn weten nooit gevallen of een stoot mee gemaakt. Ben zeer voorzichtig met de ipad omgegaan.
Nu is mijn vraag wat ik kan ik nog als consument zijnde?
Wat ik zelf al uitgezocht heb is dat de bewijsplicht binnen 6 maanden bij de verkoper van het product ligt. Op dit moment heb ik bij mij weten hiervan totaal geen bewijzen gezien. Of is dat in dit geval wel het geval?