ik heb dit mes vantevoren goed bekeken, en er zaten geen beschadigingen op. na 2 uur in mijn zak gehad te hebben was de bovenkant van het lemmet en het handvat al beschadigd.

op het bovenstaande plaatje heb ik aangegeven waar de beschadigingen zijn. in beide gevallen gaat het om de coating die er af is.
het enige wat in die broekzak zat was het mes, en niets anders. ik verwacht niet zulke kwaliteit van een mes van die prijs.
ik ben er maandag mee naar de winkel gegaan, en ik heb het mes laten zien. omdat de bedrijfsleidster niet aanwezig was hebben ze het mes achtergehouden en mijn gegevens genoteerd. ik zou afgelope week teruggebeld worden. ik was daarnet nog niet teruggebeld dus ik heb ze zelf gebeld. ze gaan een "messenexpert" er naar laten kijken. deze "expert" is op dit moment op vakantie, en komt over anderhalf a 2 weken terug.
ik wil graag mijn geld terug, voor het mes en voor het bijbehorende hoesje dat ik gekocht heb. het is van dermate slechte kwaliteit dat ik door deze ervaring geen nieuwe kalashnikov mes wil. ik weet dat bij de winkel een bordje staat dat ze geen geld teruggeven maar tegoedbonnen. maar is dit wel volgens de wet? ik heb altijd begrepen dat ze verplicht zijn geld terug te geven.
Kan iemand mij advies geven over dit onderwerp?
Bij voorbaat dank.
p.s. mijn excuses voor mijn gebrekkige zinnen op dit moment.