Onze tuinstoelen waren precies 3 jaar oud, je hebt ook 3 jaar garantie,
toen mijn man op de grond viel. De voorpoten bleken spontaan afgebroken. Iedereen lachen natuurlijk.
Kort later, mijn zoon van 13 overkwam hetzelfde. Niet meer gelachen, meer verbaasd. Weer een poosje later overkwam mij hetzelfde maar ik bezeerde mijn hand en pols tijdens de val.
Toen maar eens contact gehad met Jardin. Ik wilde andere mensen waarschuwen want beide voorpoten breken op dezelfde plaats van 3 stoelen ... dat kan niet alleen bij ons gebeuren. Kennelijk vindt men het daar niet erg dat je uit hun waardeloze stoelen valt en je bezeert. Ze vonden het erg vervelend voor me maar dat was het. Ik kon nog wel onderdelen bij bestellen om de stoelen te repareren, alsof ik dat zou willen. Ik las net bij de 'douches' dat iemand iets gebroken had bij een dergelijke val.
Dus heeft u CORFU tuinstoelen van Jardin ... leuk voor sier maar ga ER NIET IN ZITTEN! Is de betekenis van garantie levensduur? Weer iets geleerd!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jardin Corfu Tuinstoelen
Re: Jardin Corfu Tuinstoelen
Mevrouw de tuinstoelen van Hartman zijn dan wel iets duurder maar het comfort is geweldig. Het was vanmiddag zulk heerlijk weer dat ik nog even in een tuinstoeltje van Hartman heb gescheten.
Goed om te lezen dat we niet de enige zijn. Vanmiddag is onze derde stoel gesneuveld waarbij een lichtgewonde te betreuren viel. Ik heb inmiddels een mooie brief klaar die morgen naar Jardin verstuurd gaat worden. Ik kan me niet voorstellen dat zij hier zo mee weg kunnen komen. Ik zit niet te wachten op een arrogante reactie van een bedrijf die denken dat ze hier mee weg kunnen komen. Dus voorlopig zijn ze nog niet klaar met me.
Die stoelen zijn al 15 jaar oud old boy jij gaat ook maar een levenlang mee.
Ook ik ben gisteren vlak achter elkaar door twee van onze Jardin Corfu tuinstoelen gezakt. Inderdaad bij de voorpoten afgebroken. Heb net een mail naar Jardin gestuurd, maar ik begrijp uit jullie reacties dat dat geen zin heeft. Slecht kwaliteit zeg!!!
Deze klacht is bekend. De Stoelen van Jardin vertonen mankementen. Wanneer je contact opneemt met Jardin, moeten zij voor een nieuwe stoel zorgen of voor een creditering. Je kan het eventueel ook aanpakken via de zaak waar de stoelen gekocht zijn.
Veel succes ermee.
Veel succes ermee.