LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kapotte wasmachine geleverd wat nu
kapotte wasmachine geleverd wat nu
ik heb op 2 oktober 2003 een wasmachine van het merk eurotech wa r 1600 gekocht bij it's in almere stadhij is geleverd op 4 oktober moesten hem zelf aansluiten zo gezegd zo gedaan waterpas gesteld kraan open en wassen maar nou dacht het niet als ik een normaal wasprogramma draai dan komt het water er via de zijkant bij het inspoelbakje uit en staat er meer water naast de machine dan erin gelijk it's gebeld kreeg daar na 6 x de telefoon helemaal uiteratteld te hebben eindelijk iemand aan de telefoon ze zouden het direct op de mail zetten naar het hoofdkantoor ik heb gelijk gezegd dit pik ik niet ik wens een nieuwe jah dat kon zomaar niet vervolgens gaat er een week voorbij ik hoor niks en ik zie niks van it's dus vrijdag 10 oktober maar weer de winkel gebeld weer mijn probleem voorgelegd en nu kreeg ik het nr van het call centre die gebeld mijn probleem voorgelegd en dat ik gewoon een nieuwe wasmachine eis want ik heb toch een nieuwe gekocht en niet 1 waar gelijk aan gesleuteld moet worden? nou dat gaat zomaar niet want misschien is het wel een kleinigheidje zeggen ze bij it's okay daar kom ik ook niet verder dus em service gebeld de impotreur van die machines zou maandag (vandaag) een monteur langskomen en wat denk je word ik gebeld helaas heeft onze monteur zich ziek gemeld en komt er vandaag niemand ik ben woest echt woest het liefste wil ik gewoon mijn geld terug en koop ik wel bij een ander een wasmachine nu zal er donderdag iemand langskomen om hem te maken maar even afwachten of ik weer gebeld word dat het weer niet doorgaat
Re: kapotte wasmachine geleverd wat nu
Hallo, mij is bijna hetzelfde overkomen, maar dan met een droogtrommel, die ik besteld had bij Neckermann.De machine werd gebracht, moest hem zelf naar de 2e etage sjauwen en aansluiten, want dat deed de chauffeur niet, hij reed alleen maar..Alles aangesloten en toen een was erin.Alles leek ok te zijn tot na 5 minuten de machine een verschrikkelijke herrie begon te maken.Gebeld naar Neckermann, monteur geweest, die zei dat de machine was gekraakt, de buitenmantel was getaillerd, door het gooi en smijtwerk tijdens transport.Toen een nieuwe machine gekregen, u raadt het denk ik al.....hier werkt de timerknop niet naar behoren!!Ook ik wilde mijn geld terug, maar nee hoor.Nu wordt er morgen een nieuwe timer ingezet, maar ik voel me behoorlijk gepakt.Je betaald voor nieuw, maar krijgt je recht niet.Hier zou iets aan gedaan moeten worden!!!!!!!Want wordt er gezegd, als de monteur is geweest is de machine weer als nieuw
Re: kapotte wasmachine geleverd wat nu
na dat ik hier mijn gal gespuwd heb afgelopen maadag heb ik dat ook nog even op de site van it's gedaan ,nog geen 20 minuten later telefoon it's aan de lijn, ze vonden het allemaal heel vervelend en vandaag (woensdag) heb ik een hele nieuwe machine geleverd gekregen ik ben heel blij dat het nu eindelijk opgelost is ik voelde me zeer bekocht.ik heb op de site van de consumentenbond en justitie gekeken naar wat er mogelijk is als je iets koopt en het werkt niet naar behoren zoals zou moeten heb je tot een halfjaar na aankoop recht op een nieuw product of geld terug dat heb ik ook in mijn mailtje aan it's door laten schemeren misschien heeft het geholpen ik ben nu tenminste wel tevreden.
groetjes oma 2002
p.s laat je dus niet zomaar met een kluitje in het riet sturen ken je rechten
groetjes oma 2002
p.s laat je dus niet zomaar met een kluitje in het riet sturen ken je rechten