ik heb net een stofzuiger gekocht bij de blokker, koste 59,95
op het ogenblikken hebben ze de zogenaamde "pietjesactie"
voor elke 10 euro een klein poppetje..
ik reken mijn aankoop af, krijg de kassabon en de pietjes, netjes in plasticzak, en de stofzuiger in doos onder mijn arm, mee
thuis pak ik het zaakje uit en kom tot de conclusie dat ik de verkeerde kassabon heb gekregen...
eentje met o,oo aan gekochte pietjes er op, maar geen spoor van mijn net gekochte stofzuiger op de bon te bekennen, dus ik bel.
word mij medegedeeld:
"u heeft gepint en de kassabon stopte u in uw tas
en als u uw bon kwijt bent, maakt niet uit, uw heeft uw bankafschrift!!"
"nee mevrouw ik kan uw geen kopie geven van uw kassabon, want die heb ik u gegeven"
daar kon ik het mee doen
1: ik heb niet gepint (betaalde met waardebonnen)
2: knap dat de blokker zich kan herinneren dat ik een handtas heb, ik gebruik al jaren geen handtas meer
denk dat het het slimste is om maandag maar te proberen via het hoofdkantoor, want gaat de stofzuiger kapot, heb ik dus geen poot om op te staan , toch zonde van een jaar garantie
of heeft iemand een betere suggestie?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kassabon van de blokker
Re: kassabon van de blokker
Vragen of de manager van de vestiging schriftelijk wil verklaren dat jij het product daar gekocht hebt met de eventuele garantie termijn.