LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KunstCultuurCadeaukaart? Niet kopen!

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
BraveBurger

KunstCultuurCadeaukaart? Niet kopen!

Ongelezen bericht door BraveBurger »

Voor mijn verjaardag heb ik in januari 2016 een kunstcultuurcadeaukaart gekregen van mijn dochter (toen 9 jaar) van € 50,-. Eigenlijk heeft mijn ex (haar vader) die betaald en ik ben erg blij dat de verstandhouding tussen ons zo goed is dat hij dit cadeau doet. Ik heb een klein inkomen, dus was erg blij met de kaart. Maar zoals bij veel mensen gebeurt, heb ik de kaart lange tijd niet gebruikt omdat hij niet in mijn tas zat op het moment dat ik hem had kunnen inleveren of omdat ik mijn museumjaarkaart gebruikte. In januari 2017 (één jaar later dus) wilde ik de kaart gebruiken bij een museum in Arnhem maar dit lukte niet meer; de kaart was nét verlopen. Ik heb gebeld met kunstcultuurcadeaukaart en de medewerkster vertelde me dat ze wel eens coulance gaven, maar ik moest dan wel een email sturen. Dit heb ik gedaan, maar ze willen de geldigheidsduur van mijn kaart niet verlengen. Wel willen ze me een dinerkaart geven, maar daarvan weet ik dat ik er geen gebruik van zal maken. Het is erg jammer dat ondanks mijn herhaalde verzoeken het bedrijf zo star blijft vasthouden aan het feit(?) dat ze in hun recht staan en mijn kaart niet hoeven te verlengen. Dit voelt niet erg rechtvaardig want naar wie gaan die € 50,- dan? Een beetje meer klantvriendelijkheid zou zeer op zijn plaats zijn. Ik raad iedereen af om zo'n kaart te kopen.

Nijogeth

Re: KunstCultuurCadeaukaart? Niet kopen!

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Kun je een normale lettergrootte gebruiken?

rvjapio

Ongelezen bericht door rvjapio »

U laat zelf uw kaart verlopen en vraagt dan coulance. Juist dat lijkt me niet rechtvaardig tegenover al die andere kaartbezitters die gewoon hebben gelezen en al helemaal geen dinerkaart hebben gekregen. Ik zou zeggen: Kopen die kaart!

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wel zonde voor uw dochter om te lezen dat u niets met haar kado gedaan heeft. U vergeet het zelf, of nam niet de moeite om actief iets te gaan doen met deze bon. En tja, bonnen hebben een geldigheidsduur. Denk niet dat u nog vaker een kado gaat krijgen als u er zo laks mee om gaat. En om dan anderen de schuld te geven dat ze niet coulant genoeg zijn in uw ogen....

Emcede

Ongelezen bericht door Emcede »

U was zóóó blin met de kaart dat u ruim een jaar lang het ding vergeten bent. En nu is de uitgever ervan de boosdoener? Het moet toch niet gekker worden! U bent gewoon simpelweg te laat.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

BraveBurger schreef:Voor mijn verjaardag heb ik in januari 2016 een kunstcultuurcadeaukaart gekregen van mijn dochter (toen 9 jaar) van € 50,-. Eigenlijk heeft mijn ex (haar vader) die betaald en ik ben erg blij dat de verstandhouding tussen ons zo goed is dat hij dit cadeau doet. Ik heb een klein inkomen, dus was erg blij met de kaart. Maar zoals bij veel mensen gebeurt, heb ik de kaart lange tijd niet gebruikt omdat hij niet in mijn tas zat op het moment dat ik hem had kunnen inleveren of omdat ik mijn museumjaarkaart gebruikte. In januari 2017 (één jaar later dus) wilde ik de kaart gebruiken bij een museum in Arnhem maar dit lukte niet meer; de kaart was nét verlopen. Ik heb gebeld met kunstcultuurcadeaukaart en de medewerkster vertelde me dat ze wel eens coulance gaven, maar ik moest dan wel een email sturen. Dit heb ik gedaan, maar ze willen de geldigheidsduur van mijn kaart niet verlengen. Wel willen ze me een dinerkaart geven, maar daarvan weet ik dat ik er geen gebruik van zal maken. Het is erg jammer dat ondanks mijn herhaalde verzoeken het bedrijf zo star blijft vasthouden aan het feit(?) dat ze in hun recht staan en mijn kaart niet hoeven te verlengen. Dit voelt niet erg rechtvaardig want naar wie gaan die € 50,- dan? Een beetje meer klantvriendelijkheid zou zeer op zijn plaats zijn. Ik raad iedereen af om zo'n kaart te kopen.
Dit al gelezen? https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... deaubonnen

Gesloten