Ik heb een Acer... En heb problemen met accu. Dus ik wilde de laptop maar gaan opsturen. Nu kan ik echter mijn aankoopbewijs niet vinden.
Wel kan ik op de site van acer precies zien wanneer ik de laptop heb gekocht, door een code in te voeren. Er staat bij dat ik nog garantie heb tot 30 augustus.
Is dit voldoende bewijs? ze vragen echter wel om een kopie van het aankoopbewijs mee te sturen, maar ze zien zelf wel wanneer deze verkocht is toch?
Print dat berichtje van hun site uit,en stuur dat mee.
Daar staat toch zwart op wit dat je tot 30aug garantie hebt.
Dan hebben ze toch bewijs,daar kunnen ze niet omheen,staat op hun eigen site.
Felixvdw schreef:Ik heb een Acer... En heb problemen met accu. Dus ik wilde de laptop maar gaan opsturen. Nu kan ik echter mijn aankoopbewijs niet vinden.
Wel kan ik op de site van acer precies zien wanneer ik de laptop heb gekocht, door een code in te voeren. Er staat bij dat ik nog garantie heb tot 30 augustus.
Is dit voldoende bewijs? ze vragen echter wel om een kopie van het aankoopbewijs mee te sturen, maar ze zien zelf wel wanneer deze verkocht is toch?
probeer ze eerst te mailen, want anders weet ik het wel weer
--
lekker handig, ik heb ze een mail gestuurd, maar nu moet ik wachten tot deze beantwoord is, voordat ik een verzoek kan indienen mijn laptop te repareren. Dus als ze ff leuk willen doen, wachten ze tot na 30 augustus.. is men garantie ook weg:S
Felixvdw schreef:probeer ze eerst te mailen, want anders weet ik het wel weer
--
lekker handig, ik heb ze een mail gestuurd, maar nu moet ik wachten tot deze beantwoord is, voordat ik een verzoek kan indienen mijn laptop te repareren. Dus als ze ff leuk willen doen, wachten ze tot na 30 augustus.. is men garantie ook weg:S
Heel eenvoudig, kijk wat dhc heeft geschreven.
Meteen antwoord: