LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lederen armband geeft af, ik wil mijn geld terug
Lederen armband geeft af, ik wil mijn geld terug
Lederen armband geeft verf af it's beautiful juwelier weigerd geld terug te geven en ik heb niks aan een nieuwe want meneer zegt dat ze verf bad hebben gehad
Laatst gewijzigd door Radar op 11 jun 2018 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
-
Re: Lederen armband geeft af, ik wil mijn geld terug
Heb je al eens ooit een lederen band gezien die niet geverfd is? Dan zul je naar plastic of een andere kunststof moeten gaan.
U kunt zo veel willen...u heeft een onredelijke verwachting maar het produkt vertoont géén defekt. Na een tijdje zal het kleur afgeven wel stoppen, leer wordt meestal mooier naarmate het wat verweerder wordt.Samie1 schreef:Lederen armband geeft verf af it's beautiful juwelier weigerd geld terug te geven en ik heb niks aan een nieuwe want meneer zegt dat ze verf bad hebben gehad
U maakt zo wie zo een denkfout, twee zelfs. A: Het is UW geld niet meer vanaf het moment dat u betaald heeft voor de armband, want die was tot mom,ent van verkoop ZIJN/HAAR armband. B: Als een lederen armband een bepaalde kleur heeft is dat geverfd. Dus ............
mijn Horloge bandje heeft hetzelfde probleem, bij warm weer zweet ik een beetje en krijg is vieze bruine streep op een plek waar ik normaal in de zon juist wit bleef!
gewoon normaal voor echt leder.
Daarom ben ik sinds kort met een Nylon gevlochten zwarte band herkenbaar, kun je zelfs wassen....
Daarom ben ik sinds kort met een Nylon gevlochten zwarte band herkenbaar, kun je zelfs wassen....
Je mot em ook niet als reetveter dragen, Stofzuigert....stofzuigertje schreef:mijn Horloge bandje heeft hetzelfde probleem, bij warm weer zweet ik een beetje en krijg is vieze bruine streep op een plek waar ik normaal in de zon juist wit bleef!
Volgens mij weer een rotzooi product. Opletten wat U aanschaft lijkt mij. Goedkoop is duurkoop.
-
Rotzooi product zal wel meevallen, komt van een juwelier. Maar pu leer wordt geverfd en nog veel meer.
Maar is het dan normaal dat die verf afgeeft? Kleding die ik draag is ook geverfd, maar geeft niet afTheotrucker schreef:Heb je al eens ooit een lederen band gezien die niet geverfd is?
-
Dat klopt wel, maar dat ie in een verfbad is geweest is standaard.
Dat geverfd leer afgeeft, is niet zo gek. Schoenen doen dat soms ook. Ik denk dat de mate waarin het afgeeft mede afhankelijk zal zijn van de kwaliteit van het bewuste artikel. Mijn favoriete schoenenmerk Floris van Bommel geeft niet/ nauwelijks af, terwijl een goedkoper paar schoenen dat soms wel doet.16again schreef:Maar is het dan normaal dat die verf afgeeft? Kleding die ik draag is ook geverfd, maar geeft niet afTheotrucker schreef:Heb je al eens ooit een lederen band gezien die niet geverfd is?
Los daarvan kan ik me ook nog voorstellen dat het huidtype en de mate van zweten van invloed is, en dat is uiteraard per persoon verschillend.
Kortom; de eis om geld terug te krijgen lijkt me kansloos.
Ooit liep ik als puber in de regen, kocht bij zeeman voor f10,- een nieuwe Jeans en die werd ook nat.....
Uren later thuis deze uitgetrokken en ik had geen Tatoeage meer nodig!
Ik was 2 dagen blauw en een douche hielp maar weinig!
En ja, als ik een Bommel draag is dat een gebruikte en geen nieuwe maar ze lopen beter als de merkloze die er wel op lijken.....
Ik had dus met de Jeans van Zeeman ook niet het etiket opgevolgd, eerst apart wassen en gelijk dragen!
Ja, het is jarenlang in familie bekend hoe ik een blauwtje liep!
Uren later thuis deze uitgetrokken en ik had geen Tatoeage meer nodig!
Ik was 2 dagen blauw en een douche hielp maar weinig!
En ja, als ik een Bommel draag is dat een gebruikte en geen nieuwe maar ze lopen beter als de merkloze die er wel op lijken.....
Ik had dus met de Jeans van Zeeman ook niet het etiket opgevolgd, eerst apart wassen en gelijk dragen!
Ja, het is jarenlang in familie bekend hoe ik een blauwtje liep!
Er is niet bij action gekocht, maar bij een juwelier. Prijs zal daar ook naar zijn met bijberhorend verwachtingspatroonMoneyman schreef:Dat geverfd leer afgeeft, is niet zo gek. Schoenen doen dat soms ook. Ik denk dat de mate waarin het afgeeft mede afhankelijk zal zijn van de kwaliteit van het bewuste artikel......Kortom; de eis om geld terug te krijgen lijkt me kansloos.
Waarom beroep op conformiteitseis bij voorbaat kansloos is snap ik dan ook niet.
Kopen bij een juwelier zegt me niet zoveel. Ik ken genoeg juweliers die goedkope zooi verkopen, zeker de webwinkels . Punt is dat het een bekende producteigenschap is, en dat nonconformiteit daarom lastig hard te maken zal zijn.16again schreef:Er is niet bij action gekocht, maar bij een juwelier. Prijs zal daar ook naar zijn met bijberhorend verwachtingspatroonMoneyman schreef:Dat geverfd leer afgeeft, is niet zo gek. Schoenen doen dat soms ook. Ik denk dat de mate waarin het afgeeft mede afhankelijk zal zijn van de kwaliteit van het bewuste artikel......Kortom; de eis om geld terug te krijgen lijkt me kansloos.
Waarom beroep op conformiteitseis bij voorbaat kansloos is snap ik dan ook niet.
Ik vraag me alleen wel af of TS gebruik heeft gemaakt van haar herroepingsrecht of slechts aangegeven heeft niet tevreden te zijn. Voor zover ik kan zien, gaat het hier om een webshop zonder fysieke winkels.
Schoenen, vooral de echte leren, hebben een binnenlaag. Zodat je voeten het geverfde leer niet raken. Omdat zwetende huid de verf uit het leer kan trekken. Blijkbaar lijken leer en huid op elkaar ( ).
Leer direct op de huid dragen. Het kan. Bij de polsen zweet je echter wat meer dan ergens op je bil.
Verder is dit gezeur om niks.
Leer direct op de huid dragen. Het kan. Bij de polsen zweet je echter wat meer dan ergens op je bil.
Verder is dit gezeur om niks.