Voor de tweede keer hebben wij na de garantie termijn van 5 jaar een lekkage in de naad van de vul-ontluchtingsdop van ons waterbed.
Wij hebben dit waterbed (merk cacade) op aanraden van de verkoper aangeschaft. Hij beweerde dat dit een van de beste waterbedden is, en dat dit bed een verwachte levensduur had van 15 jaar.Zeker met het door hem geleverde service pakket (1 maal per jaar de onderhoudsmiddelen toesturen voor +/- 35 euro ), waardoor je dus elk jaar zeker de onderhoudsmiddelen toevoegt aan het waterbed.
De fabrieksgarantie was bij verkoop 5 jaar, en nu zelfs op een nieuwe 10 jaar.
Echter nadat de garantie was verstreken met 10 maanden(in september 2004) scheurde de vuldop op de naad.
Hierop heb ik de verkoper aangesproken en deze vond dit een geval van pech.
Ik kreeg wel een gratis tube lijm om het tijdelijk te repareren.
Hij had de zijn leverancier gefaxt met de vraag of deze mij nog tegemoet komt, want de garantie is tegenwoordig 10 jaar.
Maar ook deze leverancier vond dat als de garantie voorbij was dat het gedaan is met de service, wel kon ik een korting krijgen van 25%.
Iedereen begrijpt nu wel dat wij het helemaal gehad hebben met het slapen op een waterbed, tot twee maal toe scheuren op de naad kort nadat de garantie is verstreken geeft ons geen vertrouwen meer in een waterbed.
Had de leverancier of de verkoper ons schadeloos gesteld (want dit komt toch maar zelden voor volgens hem) en ons de kans gegeven om nog eens een nieuwe waterzak van het merk cascade te proberen. Dan hadden wij dat nog wel gedaan
Wij zijn inmiddels weer aan het slapen op een gewoon matras met elektrische latenbodem.
Het is toch werkelijk van de zotte dat je als concument tegenwoordig nergen meer je kan beroepen op enige service.
Het betreffende bedrijf van deze slechte service is AQUA COMFORT in de van Muilwijkstraat in ARNHEM
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lekkage op de naden van een waterbed
-
Gast
Re: Lekkage op de naden van een waterbed
Waarom gaat u niet eens met de directie praten een andere oplossing is om een bindmiddel in het water te doen dat heeft dezelfde uitwerking als bindmiddel in groenten doen.