LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Logitech desktop, Geweldige garantie uitvoering door fabrika

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
W.G. van Exel

Logitech desktop, Geweldige garantie uitvoering door fabrika

Ongelezen bericht door W.G. van Exel »

Ik heb in oktober 2001 een (best wel) prijzige desktopset van Logitech aangeschaft voor de PC. Deze bestaat uit een draadloze muis en toetsenbord, alsmede een zender/ontvanger. Deze week was ik ermee aan het werk, toen een enorme knal uit mijn muis kwam. Schrok me echt kapot! Na enkele veiligheidsminuten te hebben gewacht heb ik de muis geopend (batterijcompartiment) en ontdekte dat een van de penlight alkaline batterijen was ontploft! Heel de muis beschadigd van binnen. De batterij was van een groot merk (van die konijntjes....). Alvorens daar een claim in te dienen heb ik bij Logitech geinformeerd of zo'n muis nog los na te leveren zou zijn, en zo ja: tegen welke prijs.
De medewerker van Logitech meldde me direct dat er helemaal geen probleem was, en dat ik de COMPLETE set mocht omruilen tegen een nieuwe. Omdat mijn model niet meer in de handel was, kreeg ik bij de omruiling een veel nieuwer en uitgebreidere set.
Dat is nog eens service!!!! Daar mogen sommige andere leveranciers een voorbeeld aan nemen. Geen gezeur en actie.

Gast

Re: Logitech desktop, Geweldige garantie uitvoering door fabrika

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is typisch logitech garantie. 60 maanden en omruil garantie

Gesloten