LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medion Laptop

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
rosen

Medion Laptop

Ongelezen bericht door rosen »

Hallo,

Even een vraag. Begin 2008 heb ik een laptop gekocht bij de Aldi. Een medion MD 96420.

Na een half jaar kwam er een probleem. Ik zette de laptop aan en me beeld ging van zwart naar volledig wit. Ik heb zelf ICT gestudeerd en wist dat het hardware was. Een call aangemaakt bij medion en een paar dagen daarna werd de laptop opgehaald door een koeriersdienst. Binnen 3 weken had ik de laptop terug, hij werkte weer prima. Moederbord was vervangen.

Na iets langer 8 maanden ging de laptop weer kapot, precies hetzelfde probleem. Scherm werd weer wit dus ik belde weer met medion. Ik begon me af te vragen of dit een structureel probleem was en of ze iets anders voor me konden betekenen.
Nee pas bij de 3e keer konden ze meer voor me doen. Laptop aangemeld en weer is het moederbord vervangen. Met moeite kwam er een koerier langs.

Afgelopen zomer ben ik me eigen bedrijf begonnen en mijn laptop gebruik ik voor zowel mijn studie als me bedrijf. Echter afgelopen week ging hij weer kapot. Precies dezelfde klachten, scherm werd wit en ik mag hem niet openmaken omdat dan me garantie vervalt. Heel veel werk van mijn studie en mijn bedrijf zijn dus onbereikbaar en misschien wel weg.

Vandaag weer gebeld met Medion en werd doorgezet naar vannuit de technische afdeling naar de CIT afdeling en die vroegen zich af waarom. De technische afdeling melde mij dat de CIT afdeling de hoogste afdeling is en dat alleen zij meer voor me zouden kunnen betekenen.
Ze waren niet eens geintresseerd in me verhaal. Ik kan u alleen een reparatie aanbieden.... Ik krijg nu stickers en moet de laptop weer opsturen.

Al me werk van school van de afgelopen tijd en veel documentatie van me bedrijf ben ik dus kwijt geraakt, hier hadden ze geen begrip voor.