LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medion televisie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Janettex

Medion televisie

Ongelezen bericht door Janettex »

Na maanden van telefonisch en mail contact met Medion heb ik besloten mijn ervaring te delen.

Wij hebben een Medion tv gekocht in augustus 2011. Deze heeft drie jaar garantie.

Eind juni 2013 is onze Medion tv kapot gegaan. Hij wilde plotseling niet meer aan. Na maanden van telefoontjes etc. waarbij ze steeds bleven zeggen dat het aan ons lag en dat we de tv moesten upgraden hebben ze hem opgehaald en vervangen voor een nieuw toestel. Deze hebben wij op 3 oktober 2013 ontvangen. Meteen tijdens het aansluiten van de nieuwe tv bleek dat het scherm af en toe een groene waas vertoond. Weer gebeld met Medion en jawel we moesten onze tv gaan upgraden. Dit heeft echter geen enkel effect. We hebben de tv bij iemand anders aangesloten en ook daar de groene waas.
Na mail en telefonisch contact met Medion hebben zij ons meegedeeld dat er met onze tv niets (!!) mis is en dat het aan onze bekabeling ligt. Dit kan echter helemaal niet aangezien we hem ook ergens anders hebben uitgeprobeerd.

Ontzettend slechte, onvriendelijke service en nu kunnen ze ook nog van een afstand zien dat er niets mis is met onze tv. De telefoonkosten zijn inmiddels hoog opgelopen en ze weigeren ons fatsoenlijk te helpen. Ze beloven terug te bellen en doen dit zeer enkel!
Ik hoop alsnog op een goede afloop dus vervanging van de tv maar ik heb er weinig vertrouwen in! Pure oplichting dit..

Wij kopen in ieder geval nooit weer wat van Medion.

eleven

Re: Medion televisie

Ongelezen bericht door eleven »

Wij hebben een Medion tv gekocht in augustus 2011
Hebben jullie deze direct via internet bij Medion gekocht, of in een winkel, want dan is deze partner van jullie.

Gesloten