LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] megapool-harense smid

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Gast

megapool-harense smid

Ongelezen bericht door Gast »

mijn ervaring komt op het volgende neer.
Op 2 april jl heb ik mijn camcorder bij megapool-harderwijk ter reparatie aangeboden. Na 5 april jl heb ik mij gemeld bij de curator. op zijn verzoek kopieen van alle bescheiden (w.o. reparatiebon) aan hem toegezonden. Op zijn verzoek mij vervolgens via de site van harense smid daar gemeld en alle bescheiden in kopie aan hen gezonden.
Na talloze malen telefonisch contact met de harense smid te hebben gezocht en toezeggingen te hebben ontvangen dat ik nader zou worden geinformeerd. kreeg ik uiteindelijk te horen dat mijn camcorder niet was aangetroffen. Men werkte aan een oplossing. Na wederom talloze telefonische verzoeken vernam ik uiteindelijk dat zij niets voor mij konden doen. de camera was niet aangetroffen. ik werd verwezen naar de curator. Die zette zijn medewerker vd Brink er op. Die belde mij twee keer terug. meldde mij dat mijn camera niet was aangetroffen. dat mijn camera wel in de computer van megapool stond. dat mijn camera niet bij de reparateur was aangetroffen en ook niet via tpg was verzonden. Hij zou nader onderzoek doen en mijn vordering zekerheidshalve op de lijst van crediteuren plaatsen. Na mijn vakantie zou ik nader bericht van hem ontvangen.
na mijn vakantie vernam ik niets meer. contact gezocht met curator. een nieuwe medewerkster zou nader onderzoek doen en mij informeren. liet niets meer van zich horen. enige weken later weer gebeld. kreeg die medewerkster en wist nergens meer van. Ging op zoek en trof haar notitie niet meer op bureau vd Brink. Werd doorverbonden met mw Oostenenk (secretaresse van curator). die zou nader onderzoek doen en mij diezelfde vrijdag terugbellen. om 15.30 uur haar gebeld. zij was er nog mee bezig. 15.45 te horen gekregen:jammer maar helaas. Mijn vordering was ook nog niet op de lijst geplaatst. verzocht mij met dat doel de bescheiden nogmaals toe te zenden. zij ging een week op vakantie. na haar vakantoe zou ik nader vernemen. (had ook verzocht om de lijst van spullen opgemaakt door harense smid in te mogen zien. had van vd brink gehoord dat curator bij leeghalen winkel niet aanwezig was geweest en curator had ook niet zelfstandig geinventariseerd.
van collega vernomen dat curator om 16.30 heeft gebeld. mij verzocht 's maandags met secretaresse te bellen. die zou mij nader informeren. 's maandags gebeld. curator op vakantie en secretaresse met vakantie. andere secretaresse wist van niets. zou notitie achterlaten. vernam vervolgens niets meer. tot uiteindelijk brief van secretaresse drie weken later dat ze niets voor me konden doen. lijst harense smid kreeg ik niet. ik kon mijn vordering op lijst credieturen laten zetten. (terwijl mij al twee keer was toegezegd dat zij dat zouden doen). toen niet meer gereageerd.
ben vreselijk nijdig. iedereen trekt zijn handen er vanaf en ik zit met de brokken. megapool was voor verlies ook niet verzekerd. dit is je reinste diefstal.
kan ik de curator aanspreken op onvoldoende uitoefening van zijn taak. hij treedt toch op als belangenbehartiger van de crediteuren. hij heeft onvoldoende of geen toezicht gehouden. Ligt anderszins het risico voor het verdwijnen van spullen niet bij harense smid nu zij de verplichtingen van megapool hebben overgenomen. was megapool niet failliet gegaan dan had ik van megapool een nieuw apparaat gekregen.
probleem is dat ik niet kan hardmaken dat mijn camera op maandag 5 april nog in de zaak was. mijn camera kan door iemand anders zijn meegenomen. hoewel het wel aannemelijk is dat het apparaat er wel was. Geregistreerd in de computer, niet bij de reparateur en niet via tpg verzonden.

j.bot

Re: megapool-harense smid

Ongelezen bericht door j.bot »

het spijt mij voor U maar als u met harense smid te maken
krijgt dan kunt U gedag zeggen.denk dat U niets meer hoort. ben zelf al vijf weken bezig met invullen
van formulieren al diverse mails gestuurd i.v.m. garantie megapool
die ze overgenomen hebben tot op heden nog niets. er moet uiteindelijk
toch gewassen worden dus hoop geld kwijt aan reparatie.ja ja
harense smid er staan 150 monteurs voor u klaar.
:oops: :oops: :twisted: :evil:

Gesloten