Mijn Miele koelkast ging kapot. Na een telefoontje 's middags kon er de volgende ochtend om 8 uur al een monteur ter plaatse komen. Deze constateerde een defect aan de drukleiding en heeft deze direct gerepareerd.
Binnen garantie van 2 jaar (1 jaar en 11 maanden oud) en zonder enige kosten is de koelkast weer werkend, echt een goede en professionele service van Miele. Mijn complimenten!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Miele service (compliment)
Re: Miele service (compliment)
miele he,
je betaald wat meer maar dan heb je ook wat. mijn wasmaschine is al 15 jaar en nooit een probleem gehad. heeft vroeger ook dagelijks gewassen met 2 kleine kinderen. volgende wasmaschine en vaatwasser weer een miele, zeker weten.
je betaald wat meer maar dan heb je ook wat. mijn wasmaschine is al 15 jaar en nooit een probleem gehad. heeft vroeger ook dagelijks gewassen met 2 kleine kinderen. volgende wasmaschine en vaatwasser weer een miele, zeker weten.
Re: Miele service (compliment)
Misschien kunnen ze goede wasmaschine maken maar van stofzuigers hebben ze geen kaas gegeten.
Vooral de ronding in de slang waar de valse lucht toevoeger op zit gaat gem een jaar mee.
Iets duurder apparaat maar ook niet iets beter.
Lekker goedkoop dingetje 20 euro
Suc6
Vooral de ronding in de slang waar de valse lucht toevoeger op zit gaat gem een jaar mee.
Iets duurder apparaat maar ook niet iets beter.
Lekker goedkoop dingetje 20 euro
Suc6