Hallo,
Een tijdje geleden had kruidvat een aanbieding van een mp3 speler van het merk supertech. Ik heb zo'n speler gekocht, met adapter werkt hij perfect maar met batterijen deed hij het niet.
Ik dus mijn mp3 speler opsturen naar I.T.S.w. B.V.
Na 2,5 week nog geen bericht gehad, ik hun weer eens opbellen.
Volgens hun was de speler de dag na aankomst al gerepareerd en verzonden. Maar ik had nog nix ontvangen, de mensen van I.T.S.w. B.V. dus opbellen met de ptt, is hij daar nooit ingescand en dus ie ie verdwenen tussen de post en het garantiebewijs, nou is mij verteld dat ik een paar weken moet wachten want dan zouden ze meer info hebben.
Is dit probleem bij meer mensen bekend, en heb ik geen recht op gewoon een andere mp3-speler?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MP3 speler van kruidvat
Re: MP3 speler van kruidvat
Hai Altoid,
Helaas is het in dit soort gevallen zo dat de verzekeraars van TPG pas uitkeren aan ITSw nadat een onderoek naar het verdwenen pakket is afgerond. Dit onderzoek duurt 10 werkdagen en pas daarna zal ITSw je pas van een vervangend exemplaar (kunnen) voorzien. Is erg vervelend voor klanten in dit soort gevallen en de bedrijven die producten over de post versturen balen natuurlijk ontzettend van deze gang van zaken omdat klanten denken dat ZIJ ze aan het lijntje houden. Maar wacht gewoon even de 10 werkdagen af en daarna zal het vast snel geregeld zijn.
Mvg.
Info
Helaas is het in dit soort gevallen zo dat de verzekeraars van TPG pas uitkeren aan ITSw nadat een onderoek naar het verdwenen pakket is afgerond. Dit onderzoek duurt 10 werkdagen en pas daarna zal ITSw je pas van een vervangend exemplaar (kunnen) voorzien. Is erg vervelend voor klanten in dit soort gevallen en de bedrijven die producten over de post versturen balen natuurlijk ontzettend van deze gang van zaken omdat klanten denken dat ZIJ ze aan het lijntje houden. Maar wacht gewoon even de 10 werkdagen af en daarna zal het vast snel geregeld zijn.
Mvg.
Info