Voor onze colombiaanse dochter hebben wij eind september 2008 de cursus Spaans besteld van Muzzy.
Best een hele uitgave want voor 1 niveau waren wij 208,50 euro kwijt, maar goed we hadden de garantie dat wanneer het niet beviel je het terug kon sturen en dat je dan je geld terug kreeg, dus we hadden niets te verliezen dachten we.
Nou dat lijkt nu wel even anders.
Het geluid van de cursus is van matig niveau en door de verschillende stemmetjes is het spaans ronduit slecht te verstaan, en tja voor een taalcursus is het wel handig als je het kunt verstaan
Dus op 3 november 2008 hebben wij het gehele pakket binnen de daarvoor aangegeven 30 dagen aangetekend terug gestuurd, met een begeleidend briefje over het waarom.
Wat er ook gebeurde we hoorde niets, geen ontvangstbevestiging en ook zeker geen geld terug.
Dan maar een mailtje erachter aan om eens te vragen hoe dat zit, hierop kregen wij geen reactie.
Om een heel lang verhaal in te korten, we hebben inmiddels ongeveer 5x gemaild en rond de 25 keer gebeld.
We zijn 1x terug gebeld met het verhaal dat er wel was terug betaald, dit konden wij weerleggen dus de meneer van Muzzy beloofde ons erachteraan te gaan en of we dan alsjeblieft niet meer wilde mailen.
Nooit meer wat van gehoord.
Iedere keer als wij bellen krijgen wij het antwoord dat er niemand van de afdeling die hierover gaat aanwezig is (moet heerlijk zijn die baan) en dan worden onze gegevens nog maar eens genoteerd en krijgen wij de belofte dat we terug worden gebeld.
Ik vind het ronduit schandalig dat er zo makkelijk wordt omgegaan met een ander zijn geld.
Overal adverteren ze ermee dat je het binnen 30 dagen gewoon kunt terug sturen en dat je dan per omegaande je geld terug krijgt, wij hebben na 2 maanden nog steeds ons geld niet terug en er wordt gewoon niet gereageerd, kan dit allemaal zomaar?
Groeten Petra
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Muzzy, early advantage
Re: Muzzy, early advantage
Het klinkt er naar dat ze het laten aankomen op een rechtzaak of zijn ze aangesloten bij een geschillencommissie?
Re: Muzzy, early advantage
Ik heb echt geen idee.
Ik snap simpelweg niet dat een bedrijf zijn naam in het diskrediet brengt voor een voor hun lullige 200 euro.
Ik snap simpelweg niet dat een bedrijf zijn naam in het diskrediet brengt voor een voor hun lullige 200 euro.