OHRA heeft, in mijn ogen, een goed iets gevonden om meer aanmeldingen voor donoren te krijgen.
Ze geven je zelfs korting op je premie.
Wat ze dus niet vertellen dat het alleen maar geldt als je nog geen cliënt bij de OHRA bent en als je wel cliënt bent krijg je de korting niet als je bij de OHRA een collectieve verzekering met korting op de premie hebt.
Huidige cliënten van de OHRA worden dus niet als donor geregistreerd
Als je alsnog toch de donorkorting wil hebben moet je je collectieve verzekering opzeggen en dan als niet colectief bij de OHRA aanmelden. Dan krijg je de donorkorting.
Die kleine lettertje heb ik nergens op tv of radio gehoord of gelezen.
Ik zie die mooie donorwerving van hun, nu alleen maar als een niet smaakvolle ledenwerf stunt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OHRA klanten kunnen geen donorkortingkrijgen?
Re: OHRA klanten kunnen geen donorkortingkrijgen?
Dat is toch logisch: Je hebt al korting en daar wil je nog eens korting overheen!! Het zou toch raar zijn als ze zouden zeggen:
ANWB-lid: 5%, Donor: 8% , Werkgever X: 10% , dat is dan 23% korting. Zie de donor-korting gewoon als een soort collectief zou ik zeggen.
ANWB-lid: 5%, Donor: 8% , Werkgever X: 10% , dat is dan 23% korting. Zie de donor-korting gewoon als een soort collectief zou ik zeggen.