LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] olily babysloffen

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
resp00113170

olily babysloffen

Ongelezen bericht door resp00113170 »

4 oktober 2003 kocht ik voor mijn kleinkind een paar OLILY slofjes bij POMPIDOE in Vlissingen.Mijn kleinkind was 16 oktober jarig en werd 1 jaar,toen mocht zij haar nieuwe slofjes aan , zij kon toen nog niet lopen en nu nog niet.Sinds vorige week is het ritsje van een schoentje stuk, dus ik er mee terug naar de POMPIDOE helaas zei de bazin we geven geen garantie op ritsen .Wat vindt u er van? mag dit zomaar?
De slofjes kosten 65 euro. vindt u dit service?
Met vriendelijke groet eenverdrietige oma Loes Meijer[/b][/i]

Gast

Re: olily babysloffen

Ongelezen bericht door Gast »

snik snik boehoe boehoe ik koop slofjes van € 65,00 voor een kind van een jaar. En nu gaan ze stuk. Nou koop dan slofjes van € 15,00 bij b.v de Scapino of iets dergelijks. Neem me niet kwalijk zeg als je €65,00 uitgeeft voor een paar sloffen van Ollily dan kun je ze ook veroorloven gaan dan niet zitten zeuren dat de rits stuk gaat. Het is alleen pronken met wat je hebt "kijk eens ik kan Ollily kopen" :mrgreen: duhh van dat geld moet eren gemiddeld bijstandsgezin eten van kopen :twisted:

Gast

ja idd beetje merkgeil OILILY is ook allang uit

mollie3

Ongelezen bericht door mollie3 »

domme gasten hiervoor!!!
Het is heel jammer dat de ritsen kapot zijn gegaan, zeker als je er een behoorlijk bedrag voor neerlegt en ze zijn vrij snel kapot. Je kan vragen naar de voorwaarden (als ze die al hebben) en anders (als je een snellere oplossing wil) kun je bij de schoenmaker de ritjes kunnen laten maken. Het is misschien wel niet bevredigend, maar je hebt in ieder geval wel weer hele schoentjes. Je kan ook proberen het verhaal op het hoofdkantoor te doen (als het een winkelketen is). Is het geen winkelketen wordt het moeilijker.

Gast

Hoezo domme gasten hiervoor, neem me niet kwalijk hoe dom ben je eigenlijk om € 65 = f 143.00 voor slofjes te betalen. Tuurlijk is het sneu dat de ritsen kapot gaan, maar zo je maar weer duurkoop is goedkoop.

Trouwens ik vind ouders die kinderen in Oilily hijsen een beetje zielig het is een soort statussymbool van kijk is hoe goed ik het heb. Blijkbaar hebben mensen het nog steeds niet door maar je betaald de naam en zeker niet voor kwaliteit.

En by the way ik kan het ook betalen hoor dus het is geen jaloezie maar meer een stukje ergenis, vooral omdat armoede hand over hand toeneemt en dan gaan mensen zeuren over slofjes van een bedrag waar een bijstandsmoeder voor een kind een complete outfitt aan kan schaffen. Laten we daar maar eens naar kijken, die hebben recht om te zeuren, En nee ik ben geen bijstandmoeder. Maar ik wil wel een lans brken voor deze vrouwen die er steeds weer in slagen om met weining geld rond te komen.

Gesloten