LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onherstelbare waterschade; nooit in het water gehad!?

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Pelleboer

Onherstelbare waterschade; nooit in het water gehad!?

Ongelezen bericht door Pelleboer »

Hallo,

Ik heb vorig jaar September een Ericsson T66 met een 2 jarig abbonement gekocht bij de Phonehouse te Zwolle,
Leuk toestelletje en lekker klein, maar na zo'n 2 maand deden een paar toetjes het niet meer,
ik terug naar de winkel en daar werd het opgestuurd voor reperatie, ok, kan gebeuren!
Na 2 weken wachten werd ik gebelt, er lag een compleet nieuw toestel voor me klaar, ok netjes.

Maar toen kwam het, 2 weken geleden, mijn toestel piepte een keer,
ik kijken en op het scherm kwam 'batterij bijna leeg' normaal kan ik dan nog zon 2 uur met de batterij, maar toen ineens nog maar 5 sec.
Ik de telefoon aan de lader leggen, maar ik kreeg hem niet meer aan,
dus dacht dat het misschien aan de batterij kon liggen.
Ik weer terug naar de winkel en de telefoon werd voor de 2de keer voor reperatie opgestuurd (het viel binnen de garantieperiode dus dat is het probeel niet),
werd ik gister gebelt; De Phonehouse zwolle: 'Uw telefoon heeft onherstelbare waterschade......'
ik stond vrij perplex en vertelde dat mijn telefoon NOOIT in het water heeft gelegen ( of extreem vochtig is geweest!)!!
Hierop werd mij verteld dat een telefoon ook wel zo waterschade op kon lopen,
ik toen om uitleg vragende zei de medewerker dat een telefoon door temperatuurwisselingen 'waterschade' op kon lopen.
Ik vond dit volledig onzin en heb dit de medewerker dus ook vertel. Ik zeg; wat moet ik dan? de telefoon bij een climatcontrol leggen en hem 's avonds met een kruikje op bed leggen?
Met een telefoon moet je toch van binnenhuis naar buitenshuis kunnen lopen!?
Hij hier niks op zeggende zei; je had je maar moeten verzekeren bij hun.....
De telefoon kon ik nog wel terugkrijgen maar dan moest ik wel ff 25 euro betalen! (verzendkosten) Ander bleef hij gewoon bij Ericsson liggen!

Ik vind dat ik dus ten onrechte verplicht ben een nieuwe telefoon te kopen omdat ik nog voor een jaar een abbonement heb lopen..
Heeft er iemand soortgelijke situaties meegemaakt of weet er iemand wat te doen?

Met vriendelijk groet!

Pelleboer

Gast

Re: Onherstelbare waterschade; nooit in het water gehad!?

Ongelezen bericht door Gast »

Dit verhaal kwam me al bekend voor, maar niet in Zwolle

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... e+telefoon

riesart

Ongelezen bericht door riesart »

Waterschade is een veel voorkomend probleem bij mobiele telefoons! Je moet echter niet spreken van waterschade maar meer van transpiratieschade!
Zweet is ook vocht en dit is vaak de reden dat mobieltjes, die veel in broekzakken worden gedragen, dit euvel krijgen.

Dus: de mobieltjes verder van je lijf afdragen, is de oplossing!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik draag de mijne onder mijn linker oksel en mijn pistool op de heup.

John Wayne.

Gesloten