LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ook eens iets positiefs
Ook eens iets positiefs
Mijn anderhalf jaar oude wasmachine stopte ermee. De monteur van Bosch kon geen hoogte van het probleem krijgen en binnen 3 dagen werd mijn machine omgewisseld voor een gloednieuwe. Dat noem ik pas service!
Re: Ook eens iets positiefs
Bij de Expert. Maar die heb ik niet gebeld hoor, rechtstreeks met Bosch.
Een wasmachine die al binnen anderhalf jaar kapot gaat wordt omgeruild?
Niet meer dan normaal. Kan je nagaan hoeveel we als consument al slikken dat we dit geweldig moeten vinden.
Niet meer dan normaal. Kan je nagaan hoeveel we als consument al slikken dat we dit geweldig moeten vinden.
Beste Gast,Een wasmachine die al binnen anderhalf jaar kapot gaat wordt omgeruild?
Je zou het wetboek er is op na moeten slaan, dit is echt een heel goede service en het is voor deze consument leuk dat het zo is verholpen.
Mag ik u een vraag stellen gast?
Als u een auto aanschaft en hij stopt ermee na één dag, verlangt u dan een nieuwe?
En krijgt u die dan ook?[/quote]
Die zou ik moeten krijgen ja.
Rechtvaardigheid blijft universeel, ook als de maatschappij die niet handhaafd.
Jammer dat mensen zo makkelijk afstand doen van hun verworven rechten.
Rechtvaardigheid blijft universeel, ook als de maatschappij die niet handhaafd.
Jammer dat mensen zo makkelijk afstand doen van hun verworven rechten.
Man alles waar een stekker, motor of wat dan ook in zit kan kapot gaan, hoe secuur deze ook worden gefabriceerd dan is het logisch dat dit gerepareerd wordt is deze klacht vaker dan 3x opgetreden dan heeft de consument recht op een nieuwe en dit houdt ook in dat het apparaat niet deugdelijk is.
Als ze allemaal zijn als jouw hadden bedrijven als Philips, JVC, Opel en noem de rest van de wereldconcerns maar op niet eens meer bestaan.
Als ze allemaal zijn als jouw hadden bedrijven als Philips, JVC, Opel en noem de rest van de wereldconcerns maar op niet eens meer bestaan.
Dan had je ook niet achter die prachtige PC van je gezeten gast EIGENHEIMER!!!
Dan had ik ook jouw hatelijke opmerking niet hoeven lezen.
Wat nemen consumenten het toch vurig op voor de ondernemers die hun uitzuigen. Of zijn jullie zelf ondernemers?
Wat nemen consumenten het toch vurig op voor de ondernemers die hun uitzuigen. Of zijn jullie zelf ondernemers?
Ondernemers nemen het inderdaad erg makkelijk op.
Ook ik vind het meer dan billijk als je een duur apparaat koopt en deze gaat binnen korte tijd kapot, dat de leverancier het omruilt of het geld terug geeft.
Het is zo en zo al belachelijk dat je als Consument voor je rechten op moet komen door naar de Rechter te stappen om je gelijk te halen als de leverancier dwars ligt.
Ook ik vind het meer dan billijk als je een duur apparaat koopt en deze gaat binnen korte tijd kapot, dat de leverancier het omruilt of het geld terug geeft.
Het is zo en zo al belachelijk dat je als Consument voor je rechten op moet komen door naar de Rechter te stappen om je gelijk te halen als de leverancier dwars ligt.
Tsja, Bosch heeft ook 2 jaar garantie., en is dus gewoon verplicht om om te ruilen als ze het niet kunnen maken.
En overigens m.b.t. consumenten rechten; een winkelier heeft ook rechten, die schijnen de meeste consumenten echter niet te kennen.
Movieboy begrijpt het gelukkig
En het is zeker belachelijk als een consument naar de rechter moet om zijn gelijk te halen daar moet nl. een consument samen met de winkelier uit kunnen komen, beide partijen zullen moeten weten wat hun rechten en plichten zijn!
Maar let wel; veel artikelen waar we over praten zijn geen levensbehoeften dus zonder die artikelen kunnen wij best wel even zonder.
Mijn TV is momenteel ook stuk, een nieuwe gekocht deze komt pas rond half mei in die tussentijd gaat ik wel lekker zitten Pim Pam Petten of iets dergelijks.
De rechter stelt een ondernemer ook vaak in het gelijk hoor!!Het is zo en zo al belachelijk dat je als Consument voor je rechten op moet komen door naar de Rechter te stappen om je gelijk te halen als de leverancier dwars ligt.
En het is zeker belachelijk als een consument naar de rechter moet om zijn gelijk te halen daar moet nl. een consument samen met de winkelier uit kunnen komen, beide partijen zullen moeten weten wat hun rechten en plichten zijn!
Maar let wel; veel artikelen waar we over praten zijn geen levensbehoeften dus zonder die artikelen kunnen wij best wel even zonder.
Mijn TV is momenteel ook stuk, een nieuwe gekocht deze komt pas rond half mei in die tussentijd gaat ik wel lekker zitten Pim Pam Petten of iets dergelijks.
Het verschil tussen koper en verkoper is dat verkoper na de koop het geld al binnen heeft.
De consument moet dan gewoon afwachten en altijd vechten voor z'n recht, daarom verbaasd het me zo dat wij nu ook al onder mekaar beginnen te vechten.
Wie wil nu dief zijn van z'n eigen portemonnee?
De consument moet dan gewoon afwachten en altijd vechten voor z'n recht, daarom verbaasd het me zo dat wij nu ook al onder mekaar beginnen te vechten.
Wie wil nu dief zijn van z'n eigen portemonnee?
tevrede klant
Er is een nieuwe manier van mobiel bellen veel goed koper en beter
éénmalige inleg en dan per maand een heel kleine bedrag€4.95 sim kaart vergoeding en daar voor bel je 90 min.gratis per maand elke maand weer onderling met de kaart van het bedrijf.De rest €24.95 éémalig inleg klaar is kees.En als je naar andere provider belt 14.5 eurocent en dat is stuk goed koper dan een bij andere.En het leuke van alles is je kan het na een maand alweer opzeggen.
[email protected]
Er is een nieuwe manier van mobiel bellen veel goed koper en beter
éénmalige inleg en dan per maand een heel kleine bedrag€4.95 sim kaart vergoeding en daar voor bel je 90 min.gratis per maand elke maand weer onderling met de kaart van het bedrijf.De rest €24.95 éémalig inleg klaar is kees.En als je naar andere provider belt 14.5 eurocent en dat is stuk goed koper dan een bij andere.En het leuke van alles is je kan het na een maand alweer opzeggen.
[email protected]
Daar heb je Croosjes weer met zijn reclameboodschap voor een of andere onduidelijke belmaatschappij. Hij is blijkbaar door het Legio Lease forum uitgekotst en probeert het nu ongegeneerd weer op andere plekken. Als een dronken spookrijder struint hij bij het krieken van de zondag alle fora van Tros Radar af op zoek naar willige slachtoffers voor ´zijn´ glasheldere telefoonbedrijf. Croosjes, zet je bril op en lees de spelregels van het Radar forum nog eens goed na. Ga terug naar je Legio Lease hok en stop a.u.b. met je spam.
TROS Radar: Doe a.u.b. wat je moet doen met schrijvers die keer op keer de spelregels aan hun laars lappen!
TROS Radar: Doe a.u.b. wat je moet doen met schrijvers die keer op keer de spelregels aan hun laars lappen!
Geplaatst op 16 May 2004 08:02 door croosjes
--------------------------------------------------------------------------------
joop(k) jij dus ook al overal,maar even dit ik ben er niet afgegooit hoor.
ik geef alleen eerlijk antwoord maar daar stoor jij je natuurlijk aan,dat kan natuurlijk voor jouw een reden hebben??????
vrgr.andre de croos
JOOP DIE BRIL ZAL JIJ ZEKER NODIG HEBBEN EN HOE WEET JIJ DAT IK FOUT ZIT HEB JE HET AL EEN KEER UIT GEPROBEERD NEE DUS IK NODIG JE UIT HIER VOOR.
--------------------------------------------------------------------------------
joop(k) jij dus ook al overal,maar even dit ik ben er niet afgegooit hoor.
ik geef alleen eerlijk antwoord maar daar stoor jij je natuurlijk aan,dat kan natuurlijk voor jouw een reden hebben??????
vrgr.andre de croos
JOOP DIE BRIL ZAL JIJ ZEKER NODIG HEBBEN EN HOE WEET JIJ DAT IK FOUT ZIT HEB JE HET AL EEN KEER UIT GEPROBEERD NEE DUS IK NODIG JE UIT HIER VOOR.
gedupeerde ik wens jullie allemaal een prachtige overwinning en een goede toekomst visié toe en vooral schuldenvrij.
TROSRADAR doe wat ze vragen weer een vereniging minder die de waarheids doelstellingen nastreeft.
vereniging PAYBACK bedankt voor jullie steun.
En verder doe voorzichtig
Ik zelf ga door ook zonder dit forum u hoort zeker nog van mij en ik hoop dat het dan niet te laat is voor jullie.vrgr.andre de croos
TROSRADAR doe wat ze vragen weer een vereniging minder die de waarheids doelstellingen nastreeft.
vereniging PAYBACK bedankt voor jullie steun.
En verder doe voorzichtig
Ik zelf ga door ook zonder dit forum u hoort zeker nog van mij en ik hoop dat het dan niet te laat is voor jullie.vrgr.andre de croos