@tje volgens mij begrijp je het echt niet... Je kan een VERZEKERING afsluiten en dit is dus geen GARANTIE.
Maar als je denkt gelijk te hebben probeer dan je GARANTIE te claimen zou ik zeggen.
Ik steek mijn energie nu in de mensen die een probleem hebben en een oplossing zoeken en niet meer in mensen zoals jij die DENKEN dat ze het weten, maar ondertussen alleen maar hun eigen verhaal kennen en daar in geloven. Succes met het zeuren!
Groet,
Jaap
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Packard Bell Audiodream en Dixons - een wanhoop combinatie
Re: Packard Bell Audiodream en Dixons - een wanhoop combinatie
Wat ben jij een eigenwijs achterlijk kereltje zeg. En maar doorgaan. Als je op de PB-site het forumulier ophaalt en uitprint, dan kun je het in de winkel omruilen. (er was al eerder iemand die het hier riep) Wat kan mij die verzekering (die al die smerige verkopers proberen te slijten aan ongelovige klanten, aangezien ze garantie hebben) nou wat schelen.
Ga jij gerust andere mensen maar vertellen dat ze geen garantie hebben, dus een nieuwe moeten kopen. Terwijl ze wel garantie hebben. Weet je wat? Neem er een verzekering bij. Iets waar je recht op heb, kan je dan lekker voor betalen. Fijne service! MediaMarkt toch? Verbaast me niet!!!!!!
Ga jij gerust andere mensen maar vertellen dat ze geen garantie hebben, dus een nieuwe moeten kopen. Terwijl ze wel garantie hebben. Weet je wat? Neem er een verzekering bij. Iets waar je recht op heb, kan je dan lekker voor betalen. Fijne service! MediaMarkt toch? Verbaast me niet!!!!!!
Je hebt helemaal gelijk
Je kan alles wat jezelf kapot maakt terug brengen en gewoon onder de garantie laten vallen....
En Media Markt is een rot winkel... Beste retailketen 2004!!!
Gelukkig heb ik dagelijks tevreden klanten en daar gaat het om...
Oohwja, als ik toch alles kan terug brengen wil ik wel weten waar je werkt? Ben benieuwd hoelang het bedrijf dan nog bestaat...
Maar ik zit nu lekker op het teras aan mijn biertje, en dit kost me veel te veel tijd
Voor mij is dit einde topic, want een oplossing komt er niet...
En doe please een beetje sportief en val niet mij aan en de Media Markt, en als je dat wel wil doe dat dan persoonlijk en niet laf achter je pc'tje...
Je kan alles wat jezelf kapot maakt terug brengen en gewoon onder de garantie laten vallen....
En Media Markt is een rot winkel... Beste retailketen 2004!!!
Gelukkig heb ik dagelijks tevreden klanten en daar gaat het om...
Oohwja, als ik toch alles kan terug brengen wil ik wel weten waar je werkt? Ben benieuwd hoelang het bedrijf dan nog bestaat...
Maar ik zit nu lekker op het teras aan mijn biertje, en dit kost me veel te veel tijd
Voor mij is dit einde topic, want een oplossing komt er niet...
En doe please een beetje sportief en val niet mij aan en de Media Markt, en als je dat wel wil doe dat dan persoonlijk en niet laf achter je pc'tje...
Ik ben blij dat jij tevreden klanten heb, en ik meen het als ik zeg dat je dat zeker ook zo moet houden. Ik vind het alleen heel flauw dat je door blijft gaan over het feit of dit hoofdtelefoontje onder de garantie valt. Daarbij komt dan ineens de extra garantie waar al een heleboel over gezegd is. Zelf zit ik ook in de detaillhandel en verkoop ook de PB audiodream. Wij in de winkel hebben uitgezocht of de hoofdtelefoon onder de garantie zou vallen omdat ook wij het er niet mee eens waren. En wat blijkt: PB geeft hier garantie op. Wie zijn jij en ik dan om hier tegenin te gaan. Zal ik het nog sterker maken? Een Microsoft mouse waarbij het draadje simpelweg stuk is? Garantie.
M.v.g.
@tje
M.v.g.
@tje
Kijk zo hoort het een normale reactie en geen persoonlijke beledigingen.
Ik wil je best geloven dat het onder de garantie zou vallen, maar het valt toch niet onder de garantie als ik een schaar pak en het snoertje eraf zou knippen? Want dan knip ik het draadje door van de muis als deze vies wordt en ik een nieuwe wil hebben
MVG
Jaap
Ik wil je best geloven dat het onder de garantie zou vallen, maar het valt toch niet onder de garantie als ik een schaar pak en het snoertje eraf zou knippen? Want dan knip ik het draadje door van de muis als deze vies wordt en ik een nieuwe wil hebben
MVG
Jaap
Nou begeven we ons in een discussie die wij in de winkel ook al gehad hebben en waar we eigenlijk nooit helemaal uitgekomen zijn.
hmz... misschien proberen met een muis en terugsturen naar de leverancier weet je het snel genoeg!