LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Packard Bell Garantie Zeer Slecht

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
henkjan99

Packard Bell Garantie Zeer Slecht

Ongelezen bericht door henkjan99 »

Het volgende overkomt mij nu:

Zojuist gebeld naar Packard Bell. Mijn huidige problemen (tweede keer binnen garantietermijn dat laptop kapot is): losse contacten tussen scherm en computer én een niet werkende TV-Out aansluiting.

Ik bellen. Gelukkig is de klantenservice verbeterd: ik kreeg meteen iemand aan de lijn (15ct per minuut). Deze man kon mij aanbieden om de laptop te laten repareren. Ik moest wel de ORIGINELE DOOS hebben!!! Van september 2004!!! Zou mooi zijn om alle dozen van apparatuur te bewaren. Kost je flink wat opslagruimte!!!

Nu ik die niet meer heb, moet ik 20 euro gaan betalen voor een doos met bijbehorend piepschuim!!! ONGELOFELIJK!

Eerst maar eens klagen bij Radar, TV Gelderland en Kassa! :)

HELP!!!

Captain Pervert

Re: Packard Bell Garantie Zeer Slecht

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Kerel, ik zou liever 20 euri voor een doos neertellen dan de reparatie van je laptop betalen. Packard Bell levert garantie op het product, dat jij niet naast hun servicecentrum woont is jammer dan. Je mag hem ook langs komen brengen, maar benzine is ook zo duur tegenwoordig.

Dus om ze daarom nou meteen aan de schandpaal te nagelen...

henkjan99

Re: Packard Bell Garantie Zeer Slecht

Ongelezen bericht door henkjan99 »

Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb PB nogmaals gebeld en moest toen WEL ouderwets lang wachten. Ik kreeg oeen heel keuzemenu te horen dat niet af te breken is, kreeg een lange tijd een wachtstand en daarna eindelijk iemand aan de lijn.
Deze persoon hielp mij uitstekend. Erg vriendelijk en behulpzaam. Hij vertelde mij dat er een doos toegezonden zal worden. Kosteloos.

Inmiddels is PB ook op de hoogte van het feit dat er onterecht 20 euro zal worden geïncassseerd. Er is duidelijk sprake van een aftapper op de lijn: FRAUDE!

De laptop is inmiddels al twee weken weg. Ter reparatie!

Gesloten