Mijn stofzuiger is onder garantie gerepareerd. Ik moest de kosten eerst zelf betalen en zou die dan terugkrijgen. Ik probeer dit nu al weken te regelen, maar geen succes. Ik heb een paar keer gebeld en krijg dan een meneer die nauwelijks Nederlands spreekt aan de lijn. Ook gemaild met Martine en Ana. Ik heb nu 2 keer mijn bankgegevens gemaild (iets waar ik een enorme hekel aan heb) en er gebeurt helemaal niets. Zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Een vergelijkbaar verhaal met een TV die ik besteld heb, maar dat is nu eindelijk opgelost.
Ik schaam me dat ik 35 jaar voor dit bedrijf heb gewerkt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips betaalt reparatiekosten niet terug
-
- Berichten: 3456
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Philips betaalt reparatiekosten niet terug
Eerder kocht TS ook een produkt via de philips personeelswinkel (tegenwoordig hip myshop geheten) dus hij zal voor garantie wel degelijk bij philips moeten zijn.