LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reparatie Saturn

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
genie13

reparatie Saturn

Ongelezen bericht door genie13 »

Beste allen,

Ik heb bij de Saturn 31-12-2010 de Acer Be Touch E130 gekocht. Na ongeveer 2 maanden had mijn telefoon problemen en ging die niet meer aan.(er kwamen witte letters in beeld en dat was dat..) Toen heb ik mn telefoon op 08-02-2011 terug gebracht naar de Saturn in Groningen. Ik had van mensen gehoord dat je je de reparatie kon volgen. (klopt ook) Na een maand (08-03-2011) was mn telefoon nog steeds bij Acer, maar nu was de status veranderd in ''wacht op onderdelen''. Gisteren(10-03-2011) was eindelijk mn telefoon klaar...

Nu wil ik graag mijn aankoopbedrag terug omdat:

*De reparatie een maand geduurd heeft en
*Omdat er mijn geen leentoetel is aangeboden tijdens dat ik mijn telefoon heb weg gebracht en ik die van mijn broertje moest gebruiken.

Kan ik dat?

Groeten,

Joris

stofzuigertje

Re: reparatie Saturn

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Klaar, dan heb je geluk, de meeste krijgen niets terug wegens zogenaamde waterschade dus koop liever bij kleine winkel met betere service want zij verkopen alleen maar en service, dat kost geld en doen ze liever niets aan....

Rickyman

Ongelezen bericht door Rickyman »

Joris, Dat kan niet!!!.
Een maand is geen belachelijk lange termijn voor een reparatie , ik denk zelfs een gemiddelde tijd.
En dat je de telefoon van je broertje hebt moeten gebruiken daar heeft Saturn niets mee te maken. Een bruikleen-telefoon is geen verplichting slechts een leuke service.

Je zal het hiermee gewoon moeten doen, zelfs als je telefoon nog een keer stuk gaat kun je nog niet je geld terug krijgen, bij een derde keer kun je het gaan proberen.

Rickyman

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Nee, dat kan niet omdat het product inmiddels is repareert. Je zult van goede huizen moeten komen wil je dan nog de overeenkomst kunnen ontbinden.

Verder, nu je geen toestel hebt gehuurd is er geen schade.

Gesloten