LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reparatieduur cafe italiano bij blokker

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
zoowie

reparatieduur cafe italiano bij blokker

Ongelezen bericht door zoowie »

Ik heb op 21 augustus mijn bijna 3 maanden oude koffieapparaat bij blokker teruggebracht omdat ie niet meer werkte.
Nu, ruim 7 weken later is ie nog steeds niet klaar, terwijl tegen me gezegt is dat het 4 tot 6 weken zou duren.
Ik heb m'n geld al teruggevraagd maar dat krijg ik niet.
Ik heb natuurlijk al gezegt dat het belachelijk is, maar wat kan ik ertegen doen, dat ze me gewoon maar wegsturen met de mededeling dat het nog wel even kan duren omdat er achterstand is.
groet zoowie.

alfatrion

Re: reparatieduur cafe italiano bij blokker

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als alternatief zou je de druk kunnen opvoeren door een ingebrekenstelling maar dat is niet strikt noodzakelijk om de koop te ontbinden. In die brief meld je datum waarop je wilt dat het klaar is (twee weken later) en meld je dat ze anders in verzuim zijn wat je anders van ze eist. (ontbinding + wettelijke rente vanaf die datum) In dit geval is zo'n brief echter niet noodzakelijk. Maar zoals gezegd zou ik in dit geval nog een of twee week afwachten voor je gerechterlijke stappen onderneemt. Onderzoek tegen die tijd bij een rechtswinkel of je financiele ondersteuning kan krijgen van het rijk. Of stap naar je rechtsbijstandverzekering als je dit hebt. De eventuele kosten kunnen een veelvoud zijn van het product. Je kunt het dan ook laten bij een klacht bij de website consuwijzer van de overheid.

plumber

Re: reparatieduur cafe italiano bij blokker

Ongelezen bericht door plumber »

Uit ervaring weet ik dat alle garantie producten bij Blokker
naar een magazijn gaat waar het +/- 4 tot 5 weken blijft
liggen voordat het naar de fabrikant gestuurd wordt.
Zo kunnen ze er meerdere tegelijk sturen inplaats van steeds
een.Vind het ook een waardeloze procedure en koop
sommige dingen dus niet meer bij Blokker ook al is
het iets goedkoper. :shock:

Gesloten