LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rodac/Brezan

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
madfred

Rodac/Brezan

Ongelezen bericht door madfred »

Ik heb een garagekrik van Rodac. Na zeven/acht jaar begon deze te lekken. Ik heb zelf de hydraulische unit uitgebouwd om te reviseren. Maar dat reviseren ben ik niet aan begonnen, er was speciaal gereedschap nodig dus dat lukt niet zo maar.
Het bedrijf waar ik deze krik gekocht heb, bestaat inmiddels niet meer, dus ben ik naar de Brezan vestiging in Cuijk gegaan. Daar heb ik de unit afgegeven. Brezan heeft de unit voor mij via hun bestaande route afgeleverd bij Brezan Sittard, en daarvandaan is de unit naar Rodac in Sittard gebracht. Op deze manier duurde het wel wat langer, maar was de héénzending verder zonder kosten.
Twee weken later kreeg ik een telefoontje van Brezan Cuijk, de unit was weer terug. Wat blijkt nu, Rodac heeft een andere, compleet gereviseerde unit naar Brezan gestuurd.
Kosten; de unit kreeg ik gratis (coulance!!) en ik hoefde alleen de verzendkosten (terugweg) á €15 af te rekenen.
Een nieuwe vergelijkbare garagekrik kost bijna €200, dus dit is beduidend goedkoper.
Beide bedrijven hebben er tijd in gestopt, zonder er iets voor te rekenen.
Heel klantvriendelijk geregeld dus van zowel Rodac als Brezan.
Laatst gewijzigd door madfred op 15 jul 2014 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

olaf79

Re: Rodac/Brezan

Ongelezen bericht door olaf79 »

Mooi te horen dat er nog goede service bestaat.

Gesloten