LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sertronics service

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Martha63

Sertronics service

Ongelezen bericht door Martha63 »

Ik heb hopeloze problemen met het service bedrijf Sertronics gevestigd in Heeteren. Zij leveren de garantie service van producten die gekocht zijn bij de Aldi.
Mijn probleem gaat over een koffiezet apparaat.
Deze brief is naar Sertronics verstuurd:

Aan:

Sertronics B.V
Antwoordnummer 2008
6666 ZX Heteren.

14 april 2009.

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij stuur ik retour een koffiezet apparaat, merk SHG, type KM 238.
Dit apparaat heb ik als ruilapparaat ontvangen op zaterdag 11 april 2009.

Op 16 februari 2009 heb ik een defect apparaat merk Quigg, type 2007.07 opgestuurd met een lekkage klacht. Voordat ik het defecte apparaat heb verstuurd heb ik eerste telefonisch contact gehad met Sertronics om te vragen wat er allemaal meegestuurd diende te worden. Mij werd toen verteld dat het verstandig was het gehele apparaat inclusief thermoskan op te sturen samen met een kopie van de aankoopbon en een omschrijving van het defect. Dit heb ik dus ook gedaan.

Vervolgens heb ik sinds februari meerdere malen telefonisch contact gehad omdat er maar niets terug kwam. Ik heb oa. contact gehad met mevr. Van Houten met haar ben ik overeengekomen dat er een ander type apparaat gestuurd zou worden omdat het door mij verstuurde apparaat niet meer leverbaar was. Tevens zou er ter compensatie een haar föhn meegestuurd worden.

Uiteindelijk heb ik afgelopen zaterdag 11 april een apparaat van het genoemde merk thuisgebracht gekregen door Selektvracht.

Echter bij dit apparaat zit geen THERMOSKAN. Dus heb ik er niet zo veel aan zoals u begrijpt.

Vervolgens heb ik vanmorgen 14 april 2009 weer telefonisch contact gehad met een medewerkster van de HOTLINE.
Zij vertelde mij dat het de bedoeling was geweest dat ik de thermoskan van het defecte apparaat voor het nieuwe apparaat zou gebruiken. Dit is volgens mij zo wie zo onmogelijk omdat het nieuwe apparaat van een heel ander merk is en het nieuwe apparaat is veel kleiner dan het oude. Bovendien heb ik dus de oude thermoskan meegestuurd met het defecte apparaat.
Deze medewerkster vertelde mij doodleuk dat wanneer ik niet tevreden was met het nieuwe apparaat ik het maar terug moest sturen met daarbij een schriftelijk verzoek het zsm allemaal op te lossen.

U zult begrijpen dat mijn geduld nu aardig op begint te raken en dat ik nu op een punt ben beland dat ik behoorlijk boos en teleurgesteld ben in jullie organisatie.

Ik zou dus heel graag willen zien dat ik zeer binnenkort een nieuw apparaat inclusief thermoskan thuis gestuurd krijg.

Vr.Gr.

Deze e-mail is vertuurd, ik heb daar geen reactie op gehad:

Geachte heer/mevrouw,

Volledig teleurgesteld en wanhopig schrijf ik u deze mail.
Wat is het geval :

Op 16 februari 2009 heb ik een defect koffiezet apparaat van het merk Quigg, type KMS 2007.7 met een lekkage defect opgestuurd naar Sertronics, Antwoordnr. 2008, 6666 ZX Heteren. Dit apparaat heb ik op 8 november 2007 gekocht bij het Aldi filiaal aan de Buinerstraat 8 te Borger.
Voordat ik het apparaat heb opgestuurd heb ik telefonisch contact gehad met een medewerkster van Sertronics. Ik heb haar gevraagd wat er allemaal meegestuurd diende te worden. In overleg met haar heb ik het gehele apparaat inclusief koffie thermoskan, een kopie van de aankoopbon en een brief met daarin omschreven het defect verstuurd naar genoemd adres.

Vervolgens begon voor mij het lange wachten. Na 14 dagen ongeveer heb ik maar eens gebeld met Sertronics. Mij werd toen verteld dat ons apparaat niet meer hersteld kon worden en dat wij zsm een nieuw apparaat toegestuurd zouden krijgen. Sinds die tijd heb ik wekelijks gebeld met Sertronics en meerdere malen gesproken met mevr. Van Haren. Zij vertelde mij op een gegeven moment dat hetzelfde apparaat niet meer leverbaar was en dat wij een vergelijkbaar apparaat zouden krijgen, ter compensatie voor het lange wachten zou er ook een haar föhn meegestuurd worden. Ik ben hier toen mee akkoord gegaan. Het zou allemaal zsm in orde gemaakt worden.

Vervolgens heb ik op 2 april jl. telefonisch contact met mevr. Van Soest. Zij vertelde mij dat er al een apparaat was verstuurd naar Select Vracht en dat wij dus al een apparaat hadden ontvangen. Nou dus NIET. Ook mevr. Van Soest zou de zaak weer nakijken en contact opnemen met Select Vracht hoe het allemaal kon dat wij nog niets hadden ontvangen. Ook zei zij erbij dat er dus een mogelijkheid was dat wij 2 apparaten zouden ontvangen. Zij zou de zaak ook weer zsm in orde maken.

Uiteindelijk werd er afgelopen zaterdag morgen 11 april 2009 door Selekt Vracht een pakket afgeleverd. In dat pakket zat inderdaad een nieuw koffiezet apparaat van het merk SHG, type km 238. Nu komt de grote grap. In het pakker zit inderdaad een koffiezet apparaat maar de bijbehorende thermoskan is er niet bijgeleverd.
U kunt zich voorstellen wat mijn reactie op dat moment was. Ivm de paasdagen was het niet mogelijk om eerder contact op te nemen met Sertronics.
Vanmorgen heb ik dus maar weer eens gebeld met jullie HOTLINE.

De dame die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dood leuk dat het de bedoeling was geweest dat wij de oude thermoskan hadden moeten houden en gebruiken op dit nieuwe apparaat.
Zoals ik eerder schreef het ik ons oude apparaat incl. koffiekan opgestuurd omdat dat mij toen is verteld. Bovendien denk ik niet dat de oude kan zou passen op dit apparaat omdat dit apparaat veel kleiner is en maar voor 8 kopjes koffie geschikt is en het defecte apparaat was geschikt voor 10 kopjes koffie. Volgens de betreffende medewerkster had het toch zo gemoeten en als ik het er niet mee eens was moest ik het nieuwe apparaat maar weer opsturen met een begeleidende brief erbij. Ze wilde verder niet met mij in discussie en wenste mij een prettige dag. Ik haar dus niet!!!!

U zult begrijpen dat ik op dit moment erg boos ben en op het punt ben aangeland een klacht te gaan sturen naar een consumenten organisatie. Ik heb nml de indruk dat mijn klacht niet serieus wordt genomen en dat ik aan het lijntje wordt gehouden.

Ik hoop dat ik zeer binnenkort een bericht van u terug krijgt en dat dit belachelijke probleem zsm wordt opgelost. Ik zal het koffiezet apparaat vandaag nog naar het postkantoor brengen en verwacht binnen een paar dagen een nieuw apparaat inclusief thermoskan retour.

Met vriendelijke groet,

Uiteindelijk is er een koffiekan geleverd, echter deze past niet onder het nieuwe koffiezet apparaat.
Toen maar weer eens contact gezocht met het Aldi hoofdkantoor in Ommen. Zij hebben telefonisch contact gehad met Sertronics en daar de afspraak gemaakt dat ik het aankoop bedrag van €49,99 terug zou krijgen op de bank rekening. Ik moest zelf daarvoor contact opnemen met Sertronics en daar mijn rekening nummer achterlaten. Dan zou het allemaal in orde komen. Vervolgens heb ik 6 mei 2009 gebeld met Sertronics en daar inderdaag iemand gesproken die mijn rekening nummer heeft genoteerd (naam is bekend bij mij) Na 5 werkdagen zou ik het geld op de rekening hebben.
Nou dus niet. Vandaag 27 mei 2009 weer gebeld en gevraagd naar de betreffende persoon, echter hij was bezig ??? Een mevrouw heeft weer mijn rekening nummer genoteerd en gaat informeren wat er is misgegaan bij de administratie. Ik zal daarover tereg gebeld worden.
Maar mijn vertrouwen is dus helemaal weg en vind dit echt te belachelijk voor woorden zowel van de Aldi als van Sertronics. Ik bedenk me nog wel een keer voordat ik een product koop bij de Aldi die onder de garantie service valt van het bedrijf Sertronics uit Heeteren.

P.s wel moet gezegd worden dat ik goede garantie ervaringen heb bij de Aldi.

TheLD

Re: Sertronics service

Ongelezen bericht door TheLD »

P.s wel moet gezegd worden dat ik goede garantie ervaringen heb bij de Aldi.
Terwijl de Aldi zegt dat je het zelf maar moet oplossen met Sertronics? Da's nieuw voor mij.

Martha63

Ongelezen bericht door Martha63 »

Ik bedoel met daarmee dat ik in eerdere gevallen wel goede ervaring heb gehad met de garantie verlening van de Aldi.

Aldi heeft in dit geval gezegd dat de garantie afgehandeld dient te worden door Sertronics met wel de opmerking daarbij dat als ik niet uitkom zij het verder gaan overnemen. Dus dat wordt waarschijnlijk het vervolg. Ik ga volgende week weer met ze bellen.

Sertronics BV

Ongelezen bericht door Sertronics BV »

Beste Martha63,

Ik zou graag van u vernemen of u klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost?

Met vriendelijke groet,
Sertronics BV.

Foija

Ongelezen bericht door Foija »

ik heb er anti-kalkpatronen besteld voor mijn Quigg stoom strijkijzer. Niks vernomen. Zijn er meer mensen die klachten hierover hebben???

Ugur2011

Ongelezen bericht door Ugur2011 »

SERTRONICS ZIJN OPLICHTERS!!!!!!! NOOIT MEEEER PRODUCTEN VAN ALDI KOPEN DIE MET SERTRONICS ALS GARANTIE SERVICE WORDEN VERKOCHT!!!!! DIT IS GEWOON TE GEK VOOR WOORDEN!!!!! koop een stoomstrijkijzer van aldi. Terug gestuurd met orginele kassabon en garantie bewijs. Gaan ze DHL de schuld van geven dat hun dat pakketje zijn kwijt geraakt. Terwijl naderhand contact met DHL(selektvracht). Selektvracht zegt afgeleverd. Weer sertronics gebeld maar, HOPELOOOOOSS!!!!! Niet echt behulpzaam, t mooiste van alles: nadat ik had gezegd, kassabon orginele meegestuurd en geen kopie gemaakt, terwijl we dat wel hadden gedaaan...dit is haar reactie: Dat is dan heeel vervelend meneer, maar dan kunnen we u niet verder helpen. hahahahaha. en daarna gezegd heb wel kopie van kassabon, ging ze uit haar dak en telefoon ophangen!!!! Echt niet te geloven!!!! Bah!!!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Dat is dan heeel vervelend meneer, maar dan kunnen we u niet verder helpen. hahahahaha. en daarna gezegd heb wel kopie van kassabon
Had je vergeten 1 APRIL!! te roepen ? :wink:
Waarom lieg je eigenlijk over die kassabon ?

Ugur2011

Ongelezen bericht door Ugur2011 »

Omdat het zo lang duurde voordat we bericht terug kregen, had ik op internet gezocht naar Sertronics BV...zag het klachten regen van mensen!! Wou weten wat ze ging zeggen...maar goed zware oplichters!!!!

Gesloten