Ik heb 2 jaar geleden een keramisch fornuis gekocht wat tot op heden perfect functioneerde.
Tot mijn verbazing kom ik van de week beneden blijkt de hele glas plaat gesprongen. Nou zou ik toch denken dit kan niet en mag niet na 2 jaar, dus Siemens bellen.
Dan moest ik er maar een nieuwe glasplaat inzetten van 507 euro.
Ik heb 2 brieven geschreven maar krijg totaal geen reactie wat ik ronduit onbeschoft vind daar het niet een goedkoop speeltje is.
Volgens mij heeft de glasplaat gewoon te strak in het frame gezeten en is het een kwestie van afwachten wanneer zoiets een keer springt en de consument is de dupe.
Misschien heeft hier iemand ervaring mee? en eventueel welke rechten ik hier heb qua garantie.
Karin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Siemens Keramische kookplaat
Re: Siemens Keramische kookplaat
Is uw eigen schuld u heeft de ruit te strak gemonteerd waardoor er spanning op komt en dan is het buigen of barsten. Garantie vervalt dan is toch logisch.
Normaal gesproken is Siemens de beroerdste niet in deze gevallen . maar het is natuurlijk erg moeilijk aan te tonen dat de glasplaat spontaan gebarsten is .Ik zit in het vak en heb het nog nooit meegemaakt
Mijn ervaring met afhandelen van garantie bij siemens is echt slecht.
De ervaring die ik heb is dat het echt regelneuke.. zijn.
Ben je 1 dag over je garantie termijn heen zeggen ze heb je gewoon pech.
Soms helpt het om een brief met je beklag te schrijven, maar ik wens je veel sucsses.(zal je nodig hebben)
De ervaring die ik heb is dat het echt regelneuke.. zijn.
Ben je 1 dag over je garantie termijn heen zeggen ze heb je gewoon pech.
Soms helpt het om een brief met je beklag te schrijven, maar ik wens je veel sucsses.(zal je nodig hebben)