ik heb voor mijn zoon een paar geox sportschoenen gekocht bij ziengs a 75.00 euro binnen een week liet de neuz van de schoen al los. volgens de mevrouw in de winkel had hij er mee gevoetbalt. niet dus! hij heeft ze 4 dagen aan gehad en toen ondekte ik het en mocht hij ze niet meer, ik ga er eerst terug mee naar de winkel voordat ze verder gaan. geen punt hoor we laten ze maken zij de mevrouw, u kunt ze over 5 dagen weer ophalen. lekker dan en waar mag mijn kind de andere dagen op lopen! ik ben hier niet blij mee, ik verwacht van dit merk een kwaliteit!!!!! ik wil eigenlijk mij geld terug!! in een andere winkel bleken ze een paar dagen later 25 euro goedkoper tezijn, aanbieding. nu baalde ik helemaal. ook daar kon de mevrouw niets mee, had ik maar beter moeten shoppen. hoe bedoel je klant vriendelijk!! ik was flink boos en nog steeds. uit eindelijk ben ik zelf naar de schoenmaker gegaan en zijn ze gelijmd. hun hadden overigens het zelfde gedaan alleen doen ze dat een keer per week weg brengen. daarna ben ik terug gegaan naar de winkel en kreeg ik de kosten voor het lijmen terug. maar binnen een week zijn ze alweer los. wat nu!! mijn kind doet er niks bijzonders mee, als hij gaat buiten spelen doet hij zijn oude schoenen aan. dus wat mag ik nou verwachten van een paar dure schoenen. ik had toch wel een wat langere levensduur verwacht.
ik wil een klacht indienen naar geox en de winkel ziengs. hoe doe ik dat?
groet petra
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service bij ziengs vlaardingen
-
- Contacteer:
Re: slechte service bij ziengs vlaardingen
Petra,
briefje sturen naar importeur / fabrikant.
Vermeld de feiten, geef aan dat je meer kwaliteit had verwacht, en dat je je niet netjes behandeld voelt.
Wel een tip - gebruik witregels, en laat een spellingscontrole erover lopen - want dan nemen ze het net even wat serieuzer.
Volgens de GEOX site is de klantenservice hier te bereiken (Fax)
Fax: + 39 0423 282843
Mogen wij u vragen ons te contacteren in het Engels.
Dat laatste waarschijnlijk omdat ze italiaans van oorsprong zijn.
briefje sturen naar importeur / fabrikant.
Vermeld de feiten, geef aan dat je meer kwaliteit had verwacht, en dat je je niet netjes behandeld voelt.
Wel een tip - gebruik witregels, en laat een spellingscontrole erover lopen - want dan nemen ze het net even wat serieuzer.
Volgens de GEOX site is de klantenservice hier te bereiken (Fax)
Fax: + 39 0423 282843
Mogen wij u vragen ons te contacteren in het Engels.
Dat laatste waarschijnlijk omdat ze italiaans van oorsprong zijn.
Omdat het gebrek aan de schoenen binnen zes maanden is ontdekt geld dat vermoed wordt dat de schoenen non-conform zijn. Dit houd in dat u recht heeft op kosteloos herstel of vervanging, maar dat dit wel binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast moet plaats vinden. In beginsel is de keuze van herstel of vervanging aan u. Daarnaast geeft U aan dat uw zoon geen andere schoenen heeft en daarmee is een termijn. Daarmee valt herstel af als optie.
U geeft aan dat u de schoenen elders hebt laten herstellen. U kunt die kosten in principe verhalen op de winkel, op voorwaarde dat u de winkel schriftelijk heeft gesommeerd tot hetgeen hier boven staat.
Het verweer dat uw zoon met de schoenen heeft gebruik bij een een partij straatvoetbal is irrelevant. Zo iets valt onder normaal gebruik.
Dat elders de schoenen goedkoper te verkrijgen zijn komt voor uw rekening.
Voor een klacht over de winkel kunt u terecht bij de consuwijzer.
U geeft aan dat u de schoenen elders hebt laten herstellen. U kunt die kosten in principe verhalen op de winkel, op voorwaarde dat u de winkel schriftelijk heeft gesommeerd tot hetgeen hier boven staat.
Het verweer dat uw zoon met de schoenen heeft gebruik bij een een partij straatvoetbal is irrelevant. Zo iets valt onder normaal gebruik.
Dat elders de schoenen goedkoper te verkrijgen zijn komt voor uw rekening.
Voor een klacht over de winkel kunt u terecht bij de consuwijzer.
hallo,
inmiddels zijn we een maand verder vanaf het moment dat we de schoenen gekocht hebben. ik ben van plan om terug te gaan naar de winkel. ik ben van mening dat de kwaliteit van de schoenen zeer te wensen overlaat. u zegt dat ik een brief moet schrijven naar geox, ik vind dit lastig omdat het in het engels moet. maar ik ga hier wel meee verder.
groet petra
inmiddels zijn we een maand verder vanaf het moment dat we de schoenen gekocht hebben. ik ben van plan om terug te gaan naar de winkel. ik ben van mening dat de kwaliteit van de schoenen zeer te wensen overlaat. u zegt dat ik een brief moet schrijven naar geox, ik vind dit lastig omdat het in het engels moet. maar ik ga hier wel meee verder.
groet petra
-
Petra, als Engels een probleem is, wil ik de brief wel voor je vertalen.
Je kunt hem hier posten en dan vertaal ik hem.
Je kunt hem hier posten en dan vertaal ik hem.