LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sony verkoopt extra garantie bij Tablet S straks bij TV?

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
rade

Sony verkoopt extra garantie bij Tablet S straks bij TV?

Ongelezen bericht door rade »

Tot mijn stomme verbazing zag ik op de website van Sony de mogelijkheid om extra garante in te kopen voor Tabelt S. Ik heb Sony gevraagd of ze zo weining vertrouwen in hun product hebben. Ze halen 1.5 miljoen LCD TV's terug !!!
Het antwoord was dat de klanten de extra garantie willen! Als je dan het verhaal van Apple ziet (uitzending 17 oktober) dan is men alleen maar uit op extra verdiensten!! Wetten worden aan de laars gelapt. Sony extra garantie gemeld bij Radar, niets meer gehoord.

Rickyman

Re: Sony verkoopt extra garantie bij Tablet S straks bij TV?

Ongelezen bericht door Rickyman »

Als Sony dit aanbied en er iets extra's voor levert is er toch niets aan de hand. Het is een vrije keuze. Een tablet zal in drie jaar afgeschreven zijn dus als tussen jaar 2 en 3 iets defect gaat ben je zuur want 2/3e van de behoorlijke reparatieprijs komt al voor je eigen rekening.
Met zo'n garantie is dat 3 jaar gedekt voor maar € 70, of voor € 200 is dat ding zelfs drie jaar gedekt inclusief ongelukjes en eigen schuld schades.

Ik zie het probleem niet
Rick

Gesloten