LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] swatch skin

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Gast

swatch skin

Ongelezen bericht door Gast »

Swatch skin gekocht 80 euro, na 1 maand scheurtje in de wijzerplaat,
door Swatch zelf te bellen heb ik na langdurig onderhoud mijn geld teruggehad en heb ik precies hetzelfde model bij een Swatchfranchise gekocht, mocht er weer wat gebeuren.
Het fenomeen was bekend, verschillende Swatchdragers van het platte model hadden hetzelfde meegemaakt.
Ja hoor, na drie maanden weer hetzelfde euvel!!!!!
:shock:
Ze hebben overlegd en met ongeveer 12 euro zou ik een nieuw horloge hebben, goeie regeling vonden ze.
Mijn vertrouwen is tot nul gedaald in het desbetreffende model,
vroeg me af of er iemand is met het zelfde klachtenbeeld bij dit horloge.
Ik wil mijn geld terug en heb ik daar recht :?: op?

Gast

Re: swatch skin

Moet je maar een Rolex of Breitling kopen. Die geven tenminste goede garanties en gaan ook niet snel kapot........ :wink: :wink: :D

eva ligthart

Ongelezen bericht door eva ligthart »

ja, inderdaad!
Swatch staat voor Zwitserse Wibra kwaliteit.
Voor de rest heb ik niet iets aan je reaktie, sorry :?

e.l.

Ongelezen bericht door e.l. »

Vervolg van het swatch skin verhaal
:o
Een coulance regeling zou vanuit de beurstraverse in Rotterdam hetvolgende zijn;
Voor 40 euro nieuw model uitkiezen, maar naar het geld kan ik fluiten,
ze zijn inderdaad kwetsbaarder, want de bazin droeg ze zelf ook, wist ze te vertellen.
Ik heb geen interesse voor een ander model, dus wat.......
Nu zó'n drie maanden later heb ik mijn horloge terug met scheurtje in plastic wijzerplaat.
Een mail naar Swatch in Zwitserland gestuurd, een mail in goede toon teruggehad.
Advies was om het op te sturen en tussentijds zou ik een nieuw horloge krijgen, ik hou mijn pootje stijf met deze gigant die 25% van de markt voorziet van horloges. :twisted:
wordt vervolgd.

Gast

Geplaatst op 14 Dec 2004 13:51 door Gast
Moet je maar een Rolex of Breitling kopen. Die geven tenminste goede garanties en gaan ook niet snel kapot........ Wink Wink Very Happy
Wat een geleuter zeg, alsof deze beter zijn. Ik zelf kies altijd voor topkwaliteit en dag moet je toch echt meer denken aan IWC of aan Jaeger LeCoultre. Maar ja dat is niet voor iedereen weggelegd.

De nouveau riche zal inderdaad eerder kiezen voor de door u genoemde merken.

Sja....

Ongelezen bericht door Sja.... »

Een goed bedoeld advies kan niemand in de wind slaan natuurlijk :wink:

Gast

Nee is zo

Gesloten