LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Swiss (no) sense

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Frederike67

Swiss (no) sense

Ongelezen bericht door Frederike67 »

De uitzending over Swiss sense ( maandag 16-10) had over ons kunnen gaan! Echter bij ons heeft de hele grap 3 jaar geduurd, een hoop slaapmiddelen en inmiddels 3500 euro.
Zelfs als er vanuit de winkel wordt geconstateerd dat er een fabricage fout is gemaakt wordt er nog niet accuraat gereageert.
De interne communicatie bij dit bedrijf is zo belabbert dat je nooit dezelfde persoon te spreken krijgt en nooit dezelfde naam onder een email leest.
Je moet iedere keer opnieuw je verhaal doen.
Uiteindelijk krijg je dan een coulanse korting omdat er iets niet klopt maar men wil van je af dat is duidelijk.
3 jaar ben ik bezig geweest!
Het heeft me zoveel stress en slapeloze nachten gekost.
Ik wilde dat ik nooit met hen in zee was gegaan.
Dat ik lekker op mijn oude matras was blijven liggen maar nee.... we wilden onszelf trakteren op iets echt moois.
Kat in de zak zul je bedoelen.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 okt 2017 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar uitzending toegevoegd

Regggy

Re: Swiss (no) sense

Ongelezen bericht door Regggy »

Tsja, het is maar net of je geluk hebt denk ik. Mag ook gezegd worden. Ik heb vooraf ook op internet heel veel klachten gelezen over Swiss Sense, maar zag ook goede ervaringen staan. Ben in verschillende winkels geweest maar kreeg alleen bij Swiss Sense het idee serieus genomen te worden, waar ik veel info kreeg over de verschillende mogelijkheden en niet gepusht werd naar een bepaalde winkel-favoriet.

Uiteindelijk toch besloten hier maar de aanschaf van de Boxspring te gaan doen. Bed was 2 weken voor de afgesproken datum al beschikbaar, wat een fijne meevaller was. Het is snel en kundig in elkaar gezet en zag er uitstekend uit. Tot op heden hebben we geen seconde spijt van de aanschaf en voldoet het precies aan onze wensen. Tuurlijk, je bent een ander bed gewend dus een gewenningsperiode is normaal, maar vanaf het begin lagen we lekker te slapen.

Geen promotietekst dit, maar toch even de melding dat er i.t.t. de vele klachten sommige mensen ook *wel* tevreden zijn

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

De Consumentenbond heeft zojuist aangegeven, dat Swiss Sence EINDELIJK de klachten op Klachtenkompas.nl gaat afhandelen, nadat was gebleken dat het aantal klachten alsmaar toenam en het bedrijf er totaal geen notitie van had genomen.

Dus het is nu mogelijk gemaakt (zegt de Consumentenbond), dat er weer gecommuniceerd kan worden ... zoals het hoort!

https://www.consumentenbond.nl/matras/s ... -te-lossen

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Swiss in de naam moet suggereren dat dit kwaliteit van zwitserse makelij is.. maar het is gewoon een Nederlands bedrijf die het spul goedkoop in China laat produceren

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

16again schreef:Swiss in de naam moet suggereren dat dit kwaliteit van zwitserse makelij is.. maar het is gewoon een Nederlands bedrijf die het spul goedkoop in China laat produceren
Swiss Sence doet iets aan het design ... en laat inderdaad elders produceren:

https://www.swisssense.nl/info/over-swi ... /productie

Gesloten