LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ]

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Joen Meis

Ongelezen bericht door Joen Meis »

Ik heb een breedbeeld televisie bij de BCC gekocht met drie jaar garantie. Al gauw kwam ik erachter dat de televisie bij bepaalde kleurweergaven een vlek vertoonde. BCC gebeld en die stuurden een monteur langs. De monteur bevestigde het probleem en adviseerde mij de TV op te laten halen. Heb ik gedaan. Krijg ik na drie weken de TV weer thuis bezorgd en kom tot de conclusie dat er niets is veranderd. Ik lees de reparatiebon en zie dat ze niets hebben gedaan. Er staat: 'Apparaat getest geen defecten gevonden'. Niet even gebeld of zo, maar gewoon de TV weer bij me terugzetten waar ik overigens wederom een ochtend voor vrij moest houden. Meteen gebeld en ze kunnen hem alleen weer voor me ophalen. Pas als die drie keer is teruggeweest kunnen ze voor een oplossing gaan zoeken. Echter staat dat naar mijn mening haaks op de garantievoorwaarden zoals die op de site www.bcc.nl staan vermeld; 'Wanneer het defect niet binnen twee maanden na intreding kan worden hersteld, zal BCC voor een nieuw apparaat zorgen'. Heeft iemand een tip voor mij wat te doen?

Gesloten