Ik vind vaak de testresultaten van de consumentenbond niet juist
Zijn er meer die er zo over denken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Test resultaten van de consumentenbond
Re: Test resultaten van de consumentenbond
Daar ben ik het mee eens. Het lijkt erop dat de consumentenbond over te weinig technische kennis beschikt om kwaliteit van materiaal en ontwerp te kunnen beoordelen. Miskleunen zijn bijvoorbeeld de keuken-mes test en vooral de espresso-toestellen test in 2000. Volgens mij is een groot aantal kopers van de "best geteste" Krups orchestra´s zeer teleurgesteld.
Ik sluit mij hier volledig bijaan volgens mij worden de testen gesponserd
en vullen de direkteuren van de bond hun zakken met consumentenbondsledengeld oftewel zakkenvullen met de lidmaatschap contributie
en vullen de direkteuren van de bond hun zakken met consumentenbondsledengeld oftewel zakkenvullen met de lidmaatschap contributie
Lees het elekro retail magazine maar eens .
Daar staat volgens mij precies in wat u bedoeld.
Beste koop klopt soms helemaal niet vinden winkeliers
Daar staat volgens mij precies in wat u bedoeld.
Beste koop klopt soms helemaal niet vinden winkeliers
Thanks
Ik zal zeker het magazine gaan zoeken
Ik zal zeker het magazine gaan zoeken
Ondertussen heb ik het e.r.m. gelezen en daar staat precies in wat ik bedoel ook hier gaat de consumentenbond niet vrijuit
ik vind ook dat de consumentenbond in kwaliteit achteruit gaat ,wellicht gaan ze ten onder door onkundigheid en belangenverstrengelingen
Het begint inderdaad erg fnuikend te worden. Er lijken daar gewoon een stelletje amateurs achter een bureau te zitten dat gewoon moet zorgen voor een artikel i.p.v. dat er goed getest wordt.
Neem bijvoorbeeld een test van dvd-branders in de Digitale Consument. Het lijkt mij erg belangrijk of branders ook goed branden op verschillende merken dvd's. Net dat wordt niet getest! (Ze testen maar drie merken, en dan ook nog eens hele dure).
Zo met diverse testen. Ze lijken de technische kennis of gezond verstand te missen. Ook maken ze absoluut geen vuist als er ergens iets mis is.
Misschien moeten ze de krachten eens wat meer gaan bundelen met een consumentenprogramma. (Dan wel eentje die objectiever is dan Radar, waarbij de presentatrice een erg grote stempel op de onderwerpen kan drukken)
Neem bijvoorbeeld een test van dvd-branders in de Digitale Consument. Het lijkt mij erg belangrijk of branders ook goed branden op verschillende merken dvd's. Net dat wordt niet getest! (Ze testen maar drie merken, en dan ook nog eens hele dure).
Zo met diverse testen. Ze lijken de technische kennis of gezond verstand te missen. Ook maken ze absoluut geen vuist als er ergens iets mis is.
Misschien moeten ze de krachten eens wat meer gaan bundelen met een consumentenprogramma. (Dan wel eentje die objectiever is dan Radar, waarbij de presentatrice een erg grote stempel op de onderwerpen kan drukken)