Lees hun site. Dan weet je exact hoe het zit met de wederverkopers.Lady1234 schreef: ↑15 nov 2018 22:29Hebt u daar bewijzen voor?Bob Schurkjens schreef: ↑15 nov 2018 22:01Je hebt de rekening toch ook aan Bol betaald? Bol vangt circa 10% commissie op deze verkopen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tv met witte vlek, geen garantie?
Re: Tv met witte vlek, geen garantie?
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tv met witte vlek, geen garantie?
U vermoedt dat Bol.com deze dienst gratis aan haar concurrenten aanbiedt?Lady1234 schreef: ↑15 nov 2018 22:29Hebt u daar bewijzen voor?Bob Schurkjens schreef: ↑15 nov 2018 22:01Je hebt de rekening toch ook aan Bol betaald? Bol vangt circa 10% commissie op deze verkopen.
Re: Tv met witte vlek, geen garantie?
Ja, dat heb ik gelezen. En de Ts moet zich dus wenden tot de verkoper.Moneyman schreef: ↑15 nov 2018 22:38Lees hun site. Dan weet je exact hoe het zit met de wederverkopers.Lady1234 schreef: ↑15 nov 2018 22:29Hebt u daar bewijzen voor?Bob Schurkjens schreef: ↑15 nov 2018 22:01Je hebt de rekening toch ook aan Bol betaald? Bol vangt circa 10% commissie op deze verkopen.
Re: Tv met witte vlek, geen garantie?
Dan heb je inderdaad gelezen, maar niet met "het oordeel des onderscheids". Je trekt mijn reactie uit het verband waarbinnen ik 'm maakte.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 14 nov 2018 16:09
Re: Tv met witte vlek, geen garantie?
Beste mensen iedereen bedankt voor de gegeven adviezen.
In tussen heeft de weder verkoper aangeboden om het toestel alsnog te laten repareren.
Maar op de achtergrond word er nog druk gesproken met Philips over de gang van zaken.
Vooral omdat het toestel hier Nederland gekocht is.
En waarom er dan niet gewoon fabriek garantie word gegeven.
Als ik meer weet zal ik een bericht plaatsen over het hoe en wat.
Mocht iemand het zelfde probleem krijgen hoop ik dat m'n schrijven kan helpen.
In tussen heeft de weder verkoper aangeboden om het toestel alsnog te laten repareren.
Maar op de achtergrond word er nog druk gesproken met Philips over de gang van zaken.
Vooral omdat het toestel hier Nederland gekocht is.
En waarom er dan niet gewoon fabriek garantie word gegeven.
Als ik meer weet zal ik een bericht plaatsen over het hoe en wat.
Mocht iemand het zelfde probleem krijgen hoop ik dat m'n schrijven kan helpen.
Re: Tv met witte vlek, geen garantie?
Fabrieksgarantie is geen wettelijk geregeld iets en een fabrikant kan hier voorwaarden aan stellen, zoals ze nu dus doen. Er bestaat geen wettelijk recht op fabrieksgarantie, u heeft ook geen overeenkomst gesloten met de fabriek, maar met de verkoper. Wettelijke verplichtingen bestaan er tussen u en de verkoper.rob.dijkstra schreef: ↑16 nov 2018 09:14En waarom er dan niet gewoon fabriek garantie word gegeven.
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Tv met witte vlek, geen garantie?
Fabrieksgarantie is dat deel waar jouw verkoper met de fabriek cq importeur te maken heeft. Gaat jou niet aan en is niet jouw probleem.
Re: Tv met witte vlek, geen garantie?
het is niet slim om een tv bij Bolcom tekopen om dat grote winkel ketens dikwijls philips tvs uit het buiteland verkopen wat de meeste cosumenten niet zien.
Bolcom kan nooit die garantie geven die een gewone electronica zaak geeft.
Bolcom laat het de klant zelf oplossen met philips en dan ben je aan de goden over gelevert.
ik weet er alles van want ik heb vroeger ook bij een electronica zaak gewerkt als je daar een philips tv koopt gaan hun contact opnemen met philips en dat wekt zeer goed.
ik heb in 2014 een nieuwe philips 4K UHD gekregen in de garantie periode om dat die andere tv problemen had met videoland wat volgens die monteur van philips niet te repareren was.
een advies koop geen tvs bij grote winkel ketens zoals Bolcom/mediamarkt enzv verglijk ook eens de prijzen die dik wijls niet verschillen van de gewone electronica zaken.
Bolcom kan nooit die garantie geven die een gewone electronica zaak geeft.
Bolcom laat het de klant zelf oplossen met philips en dan ben je aan de goden over gelevert.
ik weet er alles van want ik heb vroeger ook bij een electronica zaak gewerkt als je daar een philips tv koopt gaan hun contact opnemen met philips en dat wekt zeer goed.
ik heb in 2014 een nieuwe philips 4K UHD gekregen in de garantie periode om dat die andere tv problemen had met videoland wat volgens die monteur van philips niet te repareren was.
een advies koop geen tvs bij grote winkel ketens zoals Bolcom/mediamarkt enzv verglijk ook eens de prijzen die dik wijls niet verschillen van de gewone electronica zaken.