Hallo
Wie is er ook opgelicht door dit bedrijf die producten verkoopt via een online veiling?
Ik had in de Telegraaf een advertentie gezien van dit bedrijf die op dat moment allemaal computerrand apparatuur verkocht via een online veiling.Het begon erg goedkoop allemaal, uiteindelijk had ik een nieuwe TFT scherm gekocht (dacht ik), maar bij het ophalen bleek de doos er al niet meer te zijn en zat dus gewoon in een stukje folie verpakt.
Bij thuiskomst deed het scherm het niet en ben naar een computerzaak gegaan om hem na te laten kijken.Uiteindelijk bleek dat dus de backlight kapot is en dit 3 a 400 Euro gaat kosten om te laten maken.
Bij thuiskomst contact gezocht met VAN BEUSEKOM en die zeiden dat ze hier niks aan konden doen en ik mij moet melden bij de fabrikant van het apparaat.Nu staat er dus geen merk of wat op, HOE ZIT DIT NU MET MIJN GARANTIE en wat kan ik hier aan doen?
A Kosters
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VAN BEUSEKOM
Re: VAN BEUSEKOM
vaak heb je bij veilingen geen garantie tenzij de veilingmeester dit expliciet vermeld heeft. Zo niet vergeet het maar, de backlit van een lcd monitor is wel te vervangen maar is waarschijnlijk niet de moeite gezien de nieuwprijs van die dingen schrikbarend laag zijn.