LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlengde garantie Dixons

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Geen Fan Meer Van Dixons

Re: Verlengde garantie Dixons

Ongelezen bericht door Geen Fan Meer Van Dixons »

:twisted: Ik ben het met radar eens, en heb de brief naar dixons opgestuurd. Ik heb daar op 09-03-2004 een laptop gekocht met een betaling in termijnen, en deze mensen zeiden dat deze extra garantie verzekering verplicht was, als deze niet verplicht was had ik deze echt niet afgesloten, want het is wel ff 179,- euro's die ik moet betalen. Verder heb ik daar ook een modem gekocht om draadloos te kunnen werken via mijn andere pc en te internetten (DUS NIET!!!) deze kreeg ik niet aan de gang.Ook niet met behulp van de fabrikant.
Dus voor mij is DIXONS afgedankt. :evil: [/i]

Dixie

Re: Verlengde garantie Dixons

Ongelezen bericht door Dixie »

De reactie van Dixons geeft wel aan dat ze fout zaten en gelukkig erkennen ze het ook. Nu kan het opgelost worden en dan is het klaar. Dan worden mensen zoals die persoon in de post hierboven ook niet meer beduveld.

plopper

Re: Verlengde garantie Dixons

Ongelezen bericht door plopper »

ik wil even reageren op het programma van radar over dixons.
ik heb bij dixons vorig jaar een digitale camera gekocht van het merk minolta,toch niet het minste merk.het was een toestel van in totaal 900 euro{incl xtra garantie}
ik heb ongeveer 3 maanden kunnen genieten van dit apparaat, en toen begonnen de problemen.
ik ben er mee terug gegaan naar dixons, en het toestel zou gerepareerd worden.
het duurde ongeveer 6 weken voordat ik het toestel terug kreeg.
eenmaal thuis bleek het toestel nog steeds een defect te hebben,dus ik met een kwaaie kop terug.nog maar een keer terug naar de leverancier.
5 weken later een telefoontje dat het toestel klaar was,en ik vroeg de verkoper om het toestel in de winkel even te proberen,alles deed het goed{ik blij}
kom ik thuis, gelijk het toestel proberen, hij deed het goed tot dat ik naar buiten ging. nu bleek het toestel niet te werken door teveel zonlicht. dus ik was comleet pist off.
ik was nu zo kwaad geworden, dat ik er op ston dat ik een nieuw toestel kreeg, of dat ik het inruilde voor een soort gelijk toestel.
dit kon volgens de verkoper niet omdat dixons niets met dit toestel kon en dat ze eigenlijk niets inruilen.
na veel discussies en veel gezeur kon ik het toestel inruilen voor een fuji toestel, maar ik moest even 500 euro bijbetalen, en de xtra garantie die ik op het oude toestel had kon ik niet omzetten naar het nieuwe.dus kon ik ook nog even een nieuwe garantie afsluiten.
ik heb mijn buik vol van dixons, die zogenaamd zeer klantvriendelijk zijn, de beste garanties hebben enz.
dit is het meest waardeloos bedrijf waar ik ooit geweest ben, en ik zal er dan ook nooit weer heen gaan.

Gast

Re: Verlengde garantie Dixons

Ongelezen bericht door Gast »

N.a.v. de uitzending van Radar heb ik gerageerd omdat ik ook 244,- Euro had betaald voor een verlengde garantietermijn die volgens de verkoper min of meer verplicht zou zijn.
Ik heb de brief gestuurd aan Dixons dat ik het hier niet mee eens was en heb verwezen naar de uitzending van Radar en binnen 14 dagen kreeg ik keurig netjes bericht dat de 244,-- euro op mijn rekening zouden worden teruggestort.
De afhandeling van deze zaak door Dixons is dus erg keurig.
M.Muller

Gast

Re: Verlengde garantie Dixons

Ongelezen bericht door Gast »

@plopper

Moet je er wel rekening mee houden dat Dixons je apparaat niet gemaakt heeft he. Het is een apparaatfout, dus de schuld gaat naat de fabrikant en NIET de winkelier. En tsja, wat wil je? Na twee en halve maand je apparaat nog omruilen gaat in geen 1 winkel makkelijk helaas. Was dat maar zo. Zou heel wat gedoe schelen voor beide partijen denk ik. :)

Gast

Re: Verlengde garantie Dixons

Ongelezen bericht door Gast »

IK WIL FF WAT ZEGGEN TEGEN DE PERSOON DIE DIT HEEFT VEROORZAAKT:

HET IS HEEL GIERIG OM ZO JE WERKGEVER VOOR SCHUT TE ZETTEN
:!: :!: :!: :!: :!:

dat moest er ff uit


mzzzzzl allemaal


enuhh........gudmurning

Jomtien

Re: Verlengde garantie Dixons

Ongelezen bericht door Jomtien »

Na de betreffende uitzending van Radar heb ik een brief geschreven aan Dixons, omdat bij ons de VGV door de verkoper wel verplicht was gesteld bij een uitgestelde betaling voor de aankoop van een computer. Binnen 4 weken had ik na een keurig nette briefwisseling het door mij betaalde bedrag terugontvangen op mijn rekening.
Keurig afgehandeld Dixons!!!!!! :D

jorisp900

Re: Verlengde garantie Dixons

Ongelezen bericht door jorisp900 »

en nu maar hopen jomtien,dat je pc tje niet na 2 jaar stuk gaat en dan gaan zeuren over garantie.

Gesloten