Hallo,
we hebben als bedrijf een netwerkswitch gekocht, hiervan is na 78 dagen een poort kapot gegaan. Kun je van de leverancier verwachten dat ze een vervangend model leveren gedurende de reparatie?
Het is een bedrijfskritisch apparaat, we kunnen als bedrijf niet verder werken zonder die switch. We zouden anders al een moeten huren.
Wat is hierin mogelijk?
mvg.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vervangend model redelijk?
Re: Vervangend model redelijk?
volgens mij hang je van de good-will van de leverancier (of verkopende partij) af. en kan dit niet verplicht worden, tenzij de reparatie-periode zeer lang gaat duren !
maar garantie is er in elk geval (is vermoedelijk een productiefout in de bekabeling van de switch)
maar garantie is er in elk geval (is vermoedelijk een productiefout in de bekabeling van de switch)
Re: Vervangend model redelijk?
Als die switch daadwerkelijk perse noodzakelijk is om als bedrijf te kunnen werken zal een goede en zichzelf respecterende leverancier zonder meer een gelijkwaardige switch ter leen beschikbaar stellen gedurende de reparatieperiode.