LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vervanging moederbord na half jaar

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
resp0014931

vervanging moederbord na half jaar

Ongelezen bericht door resp0014931 »

Hallo, Ik heb begin dec2003 nieuwe Pc gekocht bij een Computerzaak en na 3 maand begon de ellende. De batterij op het moederbord(S462 Shuttle MK35VN) werkte niet goed en na veel telefoontjes eindelijk een andere batterij geplaatst.Die nieuwe heeft het maar 1 maand volgehouden en begon dezelfde kuren te vertonen wat resulteerde in een totale chaos in mijn PC. Na weer tig telefoontjes en persoonlijke bezoeken aan de winkel hebben ze de PC schoongemaakt en moest ik € 25.-- euro betalen. Na 1 week mijn "schone"PC terug te hebben weer precies hetzelfde euvel. Nu weer na heel veel telefoontjes zelf de PC maar gebracht en toen vertelden ze mij dat het aan het moederbord lag en ze er een nieuwe in zouden zetten. Afgesproken dat hij op bepaalde datum zou worden trug gebracht, maar nee hoor weer niet afspraken nagekomen en alles duurde 14 dagen. Afgelopen week eindelijk de PC terug met ander moederbord erin, nu een (GA-7VKMP) en dit zou een veel betere zijn dan de shuttle. Maar op de shuttle had ik 4 USB-poorten op de achterkant en 2 USB aansluitingen op de voorkant zitten.Nu heb ik maar 2 USB poorten meer, alleen op de achterkant, die voor op de behuizing zitten werken niet. Het nieuwe moederbord is gemaakt in 2002 volgens info op de website van Giga-bite. Nu heb ik gevraagd of de computerwinkel mij hetzelfde terug geeft(totaal 6 x USB ) in plaats van nu maar 2 USB. Maar ze weigeren dat te doen en ik moet zelf de 4 ontbrekende USB's maar betalen. Ik heb nog steeds garantie maar ze gooien nu al de telefoon erop als ik of een familielid namens mij belt. Zeer onbeschoft en klant-onvriendelijk.
Wat kan ik nu nog ondernemen? Ik moet nu steeds apparaten omwisselen en daarna ook weer installeren(b.v.web-cam en scanner).
Wie weet een oplossing???????
Ik kom er niet meer uit!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry:
Leve de GARANTIE bij Computer 2000!!!!!

Gast

Re: vervanging moederbord na half jaar

Ongelezen bericht door Gast »

Dat heb je met die heikneuter zaakjes.

maar goed, beste is een aangetekende brief, reageren ze niet binnen een week dan dien je een klacht in bij de geschillencommissie OF je kunt rechtsbijstand inschakelen. www.sgc.nl
Die commissie zal het verder voor je opnemen en de kans, op basis van wat je zegt, is vrijwel 100 % dat ze je fatsoenlijk moeten helpen etc

resp0014931

Ongelezen bericht door resp0014931 »

Hallo beste gast, ik heb afgelopen maandag nog 1 poging gewaagd en zaak nogmaals gebeld, beloofden mij dinsdagmorgen trug te bellen maar het is nu Zaterdag en geen telefoontje van die ''heikneuterzaak''.
Ik heb via Uw link gekeken op die site, maar kan niet terecht bij de Geschillencommissie want de Computersystemen2000 is niet aangesloten bij een branche vereniging. Dus kom ik daar niet verder.
En ik verwacht eerlijk gezegd ook geen reaktie als ik aangetekende brief stuur. Zo onbeschoft zijn ze wel.Maar ik stuur zowiezo die brief want dan heb ik alles gedaan wat ik kon doen.

Met vr grt.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als je rechtsbijstand hebt dan zou ik het bij hun neerleggen.
Of je kunt bijv de jurofoon bellen of mailen www.jurofoon.nl. tegen een kleine vergoeding kunnen ze veel voor je doen waar je bij een advocaat als 10x zo duur uit komt.

Gesloten