Het betreft de EA8108 Roma van Krups.
29-03-2015
Net voordat deze machine 3 jaar werd, ging deze stuk.
Deze machine maakte het ontkalkingsproces niet af.
Deze machine is door Mediamarkt opgestuurd naar Zes Goes
en is met de mededeling teruggekomen dat hier geen onderdelen meer voor zijn.
Wij hebben exact dezelfde machine nu weer gekocht bij Mediamarkt
Op deze verpakking staat dat deze machine ( de EA8108 Roma ) 10 jaar reparabel is.
Vandaar dat wij het ook vreemd vinden dat voor onze "oude" machine geen onderdelen meer zijn.
Nog vreemder is van Krups dat deze ons terug verwijst naar Media markt.
Mediamarkt in Duiven gaf ons als tegemoetkoming een plak Merci.
Al met al vinden wij dit maar heel vreemd.
Aankoopbonnen zijn aanwezig.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Volautomatische koffiemachine
-
Re: Volautomatische koffiemachine
Maar waarom dezelfde machine weer kopen?
Omdat dit voor ons al reeds de 4e of 5e machine is van Krups en qua koffie voldoet deze uitstekend.
Al was het ook tegen betaling geweest ( reparatie ) dan had ik dat gedaan, maar dat er geen onderdelen
meer voor zijn terwijl exact dezelfde te koop is en dan ook nog 10 jaar te repareren, dan had ik wel wat meer service verwacht.
Mediamarkt stuurt deze op naar Zes Goes. ( reparatie Krups ), geen onderdelen en Krups stuurt mij nu terug naar Mediamarkt.
Voor ons onbegrijpelijjk.
Al was het ook tegen betaling geweest ( reparatie ) dan had ik dat gedaan, maar dat er geen onderdelen
meer voor zijn terwijl exact dezelfde te koop is en dan ook nog 10 jaar te repareren, dan had ik wel wat meer service verwacht.
Mediamarkt stuurt deze op naar Zes Goes. ( reparatie Krups ), geen onderdelen en Krups stuurt mij nu terug naar Mediamarkt.
Voor ons onbegrijpelijjk.
Als er nu op de verpakking staat 10 jaar reparabel, kan Krups dan na 3 jaar zomaar zeggen dat er geen onderdelen meer voor zijn ? Dan wordt je toch zomaar iets wijsgemaakt en kan dat dan zomaar ?
-
Een opdruk op de verpakking zegt niets. Als het model bv al 8 jaar oud is zal er nog voor 2 jaar onderdelen liggen. Zo hebben nog jarenlang Raider's in de schappen van Xenos gelegen terwijl iedereen al Twix verkocht.
MediaMarkt is inderdaad uw aanspreekpunt, daar heeft u immers een overeenkomst mee. Als ik zo op internet kijk zijn er redelijk wat klachten over dit model. De levensduur valt dus tegen. De enige winst die te behalen is is om MM te overtuigen dat 3 jaar te kort is. Als de normale levensduur 5 jaar is heeft u recht op 2/5 deel van het aankoopbedrag. Een plak Merci is wel aan de matige kant.
MediaMarkt is inderdaad uw aanspreekpunt, daar heeft u immers een overeenkomst mee. Als ik zo op internet kijk zijn er redelijk wat klachten over dit model. De levensduur valt dus tegen. De enige winst die te behalen is is om MM te overtuigen dat 3 jaar te kort is. Als de normale levensduur 5 jaar is heeft u recht op 2/5 deel van het aankoopbedrag. Een plak Merci is wel aan de matige kant.