LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] volkswagen garantie problemen

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
trebr

volkswagen garantie problemen

Ongelezen bericht door trebr »

Hallo lezers.
Heirbij zou ik willen vragen of er meer mensen zijn die problemen hebben met de Volkswagen / Pon nederland garantie hebben.
In 2009 heb ik een VW met voorkeurselectie -garantie gekocht bij Autovroon amsterdam, deze garantie zou te verlengen zijn tot en met 6 jaar of 150000 km te verlengen per 12 of 24 maanden , vastgelegd in een contract.
Wat schetst mijn verbazing dat Volkswagen tijdens de garantieperiode de spelregels veanderd en eenzijdig de garantie voor he 6e jaar opzegd.
Nu dacht ik altijd dat VW/PON een betrouwbare partij zou zijn, maar je kunt bij Volkswagen er dus niet vanuit gaan dat ze hun afspraken nakomen.

v/d Haar Zaandam.

MAXIEM

Re: volkswagen garantie problemen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

trebr

Dat is nog maar de vraag of de voorwaarden tussentijds zijn veranderd. Als je in principe 1 jaar garantie had, dan spreekt met van een verlenging tot en met 6 jaar maar in feite krijg je maar 5 jaar en wordt het eerste jaar gelijkgesteld met het 6de jaar. Miele bijvoorbeeld werkt ook zo. Je krijgt standaard 2 jaar en men spreekt van een verlenging tot en met 10 jaar. Maar in feite is die verlenging maar 8 jaar want die eerste 2 jaar tellen ook mee.

Maxiem.

Gesloten