LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] washmachine 4 jaar oud en nu al kapot?
washmachine 4 jaar oud en nu al kapot?
Lekker zeg,
kom er net achter dat mijn wasmachine Samsung (SWF-P12) het niet meer doet. geen lampje die nog brand. Heel prettig.. NIET DUS.
Heb een wasmachine van Samsung (SWF-P12)
in maart 2000 gekocht bij BCC.
het is nu dus Juni 2004. Dat is wel een hele korte levensduur van een wasmachine die 1 keer in de week gebruikt is.
Iemand een idee wat mijn kans is om dit vergoed te krijgen? Kan ik ergens op terug vallen? Garantie is 1 jaar. Maar wat zegt de consumentenbond eigelijk?
TIA
Simone
kom er net achter dat mijn wasmachine Samsung (SWF-P12) het niet meer doet. geen lampje die nog brand. Heel prettig.. NIET DUS.
Heb een wasmachine van Samsung (SWF-P12)
in maart 2000 gekocht bij BCC.
het is nu dus Juni 2004. Dat is wel een hele korte levensduur van een wasmachine die 1 keer in de week gebruikt is.
Iemand een idee wat mijn kans is om dit vergoed te krijgen? Kan ik ergens op terug vallen? Garantie is 1 jaar. Maar wat zegt de consumentenbond eigelijk?
TIA
Simone
Re: washmachine 4 jaar oud en nu al kapot?
Geachte lezer
Is er al onderzoek verricht wat er defect is
Hoe vaak wast u per week? een samsung staat ongeveer voor 2500 draaiuren maximaal
Is er al onderzoek verricht wat er defect is
Hoe vaak wast u per week? een samsung staat ongeveer voor 2500 draaiuren maximaal
misschien domme vraag maar misschien 1 van de zekeringen uit de groepenkast defect.(meterkast)kom er net achter dat mijn wasmachine Samsung (SWF-P12) het niet meer doet. geen lampje die nog brand. Heel prettig.. NIET DUS.
alles kan kapot gaan en we hebben toch levenslange garantie.
garantie is maar 1 jaar punt uit , sneu voor u maar dat nou eenmaal zo
heb het even op gezocht een gelijkwaardige vervanger van samsung kost nu 440€ en kost je per was beurt zo'n 2,10€ (bij 1 was in de week in 4 jaar )
dat gezeur altijd over garantie get a live! laat hem repareren of koop een nieuwe
er zijn ergere dingen op de wereld dan een kapotte 4 jaar oude wasmachine die uit de garantie is.
ja wat wil je nu ?
een wasautomaat die 4 jaar oud is
heb je natuurlijk geen garantie op
en als ik maar 1 keer in de week moest wassen
dan ging ik toch naar de wasserette toe
kleine wasjes
een wasautomaat die 4 jaar oud is
heb je natuurlijk geen garantie op
en als ik maar 1 keer in de week moest wassen
dan ging ik toch naar de wasserette toe
kleine wasjes
Kleine wasjes waar blijf je grote wasjes ????
heb ik niet
was toch maar een keer in de week
alleen mijn ondergoed
was toch maar een keer in de week
alleen mijn ondergoed
Bij BBC had je zo'n garantie verlenging kunnen kopen voor 5 jaar totaal garantie!
Heb ik daar ook gedaan destijds met de zonnebank!
Wie arm is moet slim wezen!
Maar als je toch maar 1x per week een wasje hebt kan het ook makkelijk op de hand toch?
Zoveel zal het dan niet zijn!
Of zit er geen garantie op je hand-creme???
Heb ik daar ook gedaan destijds met de zonnebank!
Wie arm is moet slim wezen!
Maar als je toch maar 1x per week een wasje hebt kan het ook makkelijk op de hand toch?
Zoveel zal het dan niet zijn!
Of zit er geen garantie op je hand-creme???
Het zal toch niet waas wezen ik was een keer in de maand zonder handcreme
Natuurlijk, als je toch maar èèn wasje in de week hebt dan doe je dat toch op de hand....... WAT EEN ONZINIGE OPMERKING ZEG!!!!
Moet iemmand toch zelf weten of ie het in een machine of op de hand wast, ook al is het heel weinig.
Moet iemmand toch zelf weten of ie het in een machine of op de hand wast, ook al is het heel weinig.
Ik had een wasdroger waar ik ook extra betaald had voor 5 jaar garantie. Gaat-ie kapot na 5 1/2 jaar. Tja, gewoon pech dus, en een nieuwe gekocht. Wat win je met zeuren?
Ik dacht het niet dat je met zeuren een nieuwe wasmachine wint.
Ongelofelijk wat een gezeur over een wasmachine waarvan de garantie voorbij is en op jehoofd gaan staan voor een nieuwe !!!Hou toch eens op met zeuren en ga naar de wasserette og koop een nieuwe met extra
garantie erbij.Dat was het en ga gewoon verder met je leven.Dus wordt verstandig en neem je was en ga verder . Dooby
Ongelofelijk wat een gezeur over een wasmachine waarvan de garantie voorbij is en op jehoofd gaan staan voor een nieuwe !!!Hou toch eens op met zeuren en ga naar de wasserette og koop een nieuwe met extra
garantie erbij.Dat was het en ga gewoon verder met je leven.Dus wordt verstandig en neem je was en ga verder . Dooby
Wat lastig die 2 verschillende gasten!
Als ik kijk, en ook op andere berichten, dat lijkt het dat er 2 zijn onder de naam gast?
Lekker verwarrend!
Vooral omdat 1 van de 2 nogal een bijdehandte etter is, maar ik weet niet tot welke ik me nu moet richten!!
Maar die ene, die op alle onderwerpen wel iets te schrijven heeft, overal wel een mening over heeft, en alles meegemaakt lijkt te hebben ; hou toch eens een dagje je klep dicht!!
Als ik kijk, en ook op andere berichten, dat lijkt het dat er 2 zijn onder de naam gast?
Lekker verwarrend!
Vooral omdat 1 van de 2 nogal een bijdehandte etter is, maar ik weet niet tot welke ik me nu moet richten!!
Maar die ene, die op alle onderwerpen wel iets te schrijven heeft, overal wel een mening over heeft, en alles meegemaakt lijkt te hebben ; hou toch eens een dagje je klep dicht!!
Inderdaad heel vervelend dat er meerdere zijn onder de zelfde naam reacties kunnen plaatsen. Daar zouden ze bij de Radar redactie eens wat aan moeten veranderen.
Voor wie het nog niet doorheeft: als je geen naam invoert komt er automatisch Gast-gast te staan. Dat zijn dus niet twee mensen, maar misschien wel tientallen of honderden mensen.
Ja, dat had ik allang door!
Daarom is het ook zo lastig!
En voor die etter wel handig, want zo weet een mens nooit wie die uit kan kafferen!
Gast of gast....of gast!!
Inderdaad belachelijk dat radar niet blokkeert als er al een gebruikersnaam bestaat!!
Stel dat je bij giro-tel ook allemaal dezelfde gebruikersnaam/code kunt gebruiken..........waar is onze priveci????????????
Gekke radar!!
Maar dat is het toch al wel ; moet je de gedragsregels eens lezen ; serieuze zaken, geen scheldpartijen, u wordt van het forum werwijderd..........jaja, weten jullie dat als je een e.mail adres intoetst dat nieteens bestaat je bericht gewoon geplaatst wordt??/
Toets maar eens in [email protected] en je bericht komt er gewoon op!!
We kunnen dus ook wel een nieuw onderwerp opstarten ; klacht over radar!!!!!!
Daarom is het ook zo lastig!
En voor die etter wel handig, want zo weet een mens nooit wie die uit kan kafferen!
Gast of gast....of gast!!
Inderdaad belachelijk dat radar niet blokkeert als er al een gebruikersnaam bestaat!!
Stel dat je bij giro-tel ook allemaal dezelfde gebruikersnaam/code kunt gebruiken..........waar is onze priveci????????????
Gekke radar!!
Maar dat is het toch al wel ; moet je de gedragsregels eens lezen ; serieuze zaken, geen scheldpartijen, u wordt van het forum werwijderd..........jaja, weten jullie dat als je een e.mail adres intoetst dat nieteens bestaat je bericht gewoon geplaatst wordt??/
Toets maar eens in [email protected] en je bericht komt er gewoon op!!
We kunnen dus ook wel een nieuw onderwerp opstarten ; klacht over radar!!!!!!