LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wasmachine Hollandia type wa 1441s

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.

inxsnl

Re: wasmachine Hollandia type wa 1441s

Ongelezen bericht door inxsnl »

Geachte Elsing

Wat heeft u te melden?

iilke

Ongelezen bericht door iilke »

Zo ik heb hier een story van een wasmachine van het merk Hollandia
ik heb deze machine gekocht in2000 en op datum09-02-2000 en
heeft gekost fl 1199,-- dat is toch niet goedkoop .
Deze wasmachine had van de Hollandia drie jaar garantie en dat vond ik heel mooi en dus deze wasmachine gekocht .
Ik heb met deze wasmachine zoveel elende gehad diversen reparatie het begobn al goed meteen een manchet vervangen02-04-2000
23-04-2000lagers vervangenen kruis vervangen 15-10-2000
lagers opniuw vervangen.28-01-2002 deurslot vervangenen waterpomp
18-04-2001 kortsuiting aan de motr en lagerhuis plus lagers vervangen
Deze reparatie s vielen onder de garantie.
Nu ben ik wat verder en dat is dan 15-08-2003 schade in de trommel fels rand gescheurd.
ik heb een service centrale gebeldt in Oosterhout en die heeft een monteur gestuurd en die zei felsrand gescheurd en die kon niet gerepereed worden hij moest zowaar vervangen worden ,wasvrouwtje heefd de machine aan de monteur mede gegeven omdat hij dat in de werkplaats beter kon repareren
IK kom thuis en hoor het verhaal en ben aan het bellen gegaan ik kreeg het telefoon nummer van de service centrale van Hollandia nu ik bellen en ik uitgelegd wat er aan de hand was en ik vond en dat vind ik nog dat ik gerantie had voor deze reparatie.maar dat was volgens Hollandia niet het geval er werd voorgesteld de helft van reparatie te betalen nu de reparatie zou gaan kosten drie honderd euro dus de helft honder vijftig euro kan er af en verder niets ik kreeg nog bedenk tijd nu ik was het er mee eens op het moment maar onder protest. de wasmachine kwam terug en ik de monteur betaald honderd en vijtig euro en meteen een brief naar Hollandia nu geen reactie ik heb diversen malen geschreven weer geen reactie tot ik een mobiel nummer kreeg van een directie die heb ik gebeld en die meneer wil en denkt er niet over om mij totaalschadeloos te stellen doet eenvoudig schuifen naar de vrkoper maar die verklaard dat hij sind 2000 geen zaken meer doet met Hollandia daar hij problemen had met Hollandia met vergoeden als er wat was . dus wat moest ik .
Dus weer een brief naar Hollandia en die heb ik gesommeerd om mij te betalen maar helaas nog taal nog teken van Hollandia met laatste termijn 30-05-2004 .Ik hoop dat er meerdere klagten zijn wat de trommel betreft schade aan de felsrand oja ik heb nu een trommel die is in mijn optiek en zover ik kan zien uit een geheel dus ik vermoed toch dat er meer van die dingen gebeurd zijn reageer a.u.b.En wat kan ik hier nog verder aan doen.
vriendelijke groet George

inxsnl

Geachte George

Volgens mij is er teveel tijd versteken tussen de 2 laatste reparaties.
en kunt u geen beroep meer doen op een ondeugelijke reparatie

inxsnl

Is er niemand anders met een oplossing,of een idee

hollandia

Ongelezen bericht door hollandia »

Hier een goed bericht,ik heb de Hollandia wasmachine firma
geschreven en met druk van rader ,dat ik Hollandia op het forum heb gezet is er eindelijk gereageerd op mijn schrijven Hollandia was er niet blij mee
de firma bood mij aan om mij schadeloos te stellen van de geleden schade toch net van Hollandia maar ja toch onder druk jammer maar voor de rest klasse dat er betaald is .
Rader forum ga door het is klasse met het forum er zijn een hele hoop mensen mee gebaat dat er wat is waar ze hun verhaal kwijt kunnen en ook mede lotgenoten met elkaar kunnen praten over wat er in koopland
te doen is en dat je niet je laten bedonderen ,groetjes en veel succes met het forum toi...toi groetjes George

flepp

Ongelezen bericht door flepp »

Ook een een hollandia was apparaat gekocht 04-03-02,
binnen enkele weken deurs sluit niet meer, mevr u zal er wel opgehangen hebben, wordt gerepareerd, 10-07-02 electronisch gedeelte stuk schopper of i.d. op bon.
onlangs manchet er af trommel maakte schurend geluid, manchet zelf opnieuw gemonteerd. Als er iets is moet je een week wachten.
Ben niet echt tevreden over dit apparaat, heb er toch al verschillende gehad in de loop der jaren, maar deze nee nooit meer. :twisted:

woons

Ongelezen bericht door woons »

Hoi flepp,
Ik heb je klacht gelezen ik kan deze klachten ik heb het zelfde gehad ,ik wil waarschuwen voor als er weer een monteur komt laat je niks aan lullen want die zijn afwijzend met reparatie daar deze mensen
de meeste zelfstandig werken voor een buro en als ze er tegen in gaan dan krijgen ze geen werken meer!!!!Ik heb dat uit een moteur zijn eigen mond gehoord wat ik hoor hoor ik en wat ik zie zie ik dus let goed op en pas op het legt altijd aan wat anders behalve aan de fabriekant dat is hun brood heer !!!!!!!!!! wat belangen verstrenging
nu ik heb je gewaarschuwd en dat geld voor velen voor ins let op....
Doe er wat mee succes groetjes Elsing

flepp

Ongelezen bericht door flepp »

Elsing,
dank voor je reactie.

Gesloten