Zoals in de titel al staat welke stappen kan een consument nemen als een winkel niet meewerkt?
Ik heb een dvd speler (philips matchline serie) iets meer dan een jaar oud naar de winkel terug gebracht om hem te laten maken. Nu wilt de winkel mij de hele reparatie laten betalen. En de prijs daarvan ligt iets onder de aanschaf prijs van de speler zelf. Ik had ze dus verteld dat het normaal is dat de levensverwachting van een dvd speler toch wel hoger ligt dan anderhalf jaar, en dat volgens de wet de winkelier de hele of een gedeelte van de reparatie voor zijn kosten zou moeten nemen. De winkel zegt wel op de hoogte te zijn van die wet, maar dat ze d'r toch niet aan doen. De consument moet volgens hun gewoon het hele bedrag betalen.
Wat kan ik nu voor stappen nemen om mijn recht te halen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke stappen kan een consument nemen om zijn recht te halen
Re: Welke stappen kan een consument nemen om zijn recht te halen
Een nieuwe dvdspeler halen...
Re: Welke stappen kan een consument nemen om zijn recht te halen
Dat is natuurlijk een optie.
Maar wat nou als ik gewoon mijn recht wil halen?
Maar wat nou als ik gewoon mijn recht wil halen?
Re: Welke stappen kan een consument nemen om zijn recht te halen
je kunt es bellen naar 0900 8406 of een brief naar philips met een kopie van de aankoopnota erbij wellicht kunnen zijn iets voor je doen