LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] xbox probleem

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
khanie

xbox probleem

Ongelezen bericht door khanie »

Op 5 juni 2006 heb ik een xbox 360 gekocht, in 2008 kreeg hij de bekende xbox fout: de RROD(Red Ring Of Death). dit zorgt ervoor dat de console niet meer aangaat. dit was gratis verholpen door het support team. maar vanochtend wou ik mijn apparaat weer aanzetten en kreeg ik de RROD weer. maar dit keer zit ik buiten de RROD protectiegarantie. als ik nu probeer een reparatie aan te vragen worden meteen mijn creditcardgegevens gevraagd. ik had op radar gehoord dat er iets mis was met die valse garanties en vraag daarom of ik alsnog mijn xbox kostenvrij kan laten repareren.

alvast dank,
Koen Gelton

Rickyman

Re: xbox probleem

Ongelezen bericht door Rickyman »

Besta Khanie
je Xbox is 3,5 jaar oud. Dit gaat niemand gratis voor je oplossen. Zo'n apparaat staat voor een jaar of 3-4 levensduur. En daarnaast heb je op een reparatie 3 maanden garantie, die van jou dateert uit 2008.

Rickyman wenst je succes

leonardoV

Ongelezen bericht door leonardoV »

Beste Khanie,

Ik heb zelf ook een xbox, die heb ik 3.5 jaar geleden tweedehands gekocht. In december vorige jaar had ik voor de tweede keer een RROD (eerste keer was zo'n 1.5 eerder), en ik belde met xbox support en vertelde dat ik een RROD had.
Allemaal goed en wel, en binnen een uur had ik een afspraak met UPS om mijn xbox op te komen halen.
Xbox support heeft het bij nergens over garantie gehad.

Hoop dat het allemaal lukt.

met vriendelijke groet,
Dabber

leonardoV

Ongelezen bericht door leonardoV »

Beste Khanie,

Ik heb zelf ook een xbox, die heb ik 3.5 jaar geleden tweedehands gekocht. In december vorige jaar had ik voor de tweede keer een RROD (eerste keer was zo'n 1.5 eerder), en ik belde met xbox support en vertelde dat ik een RROD had.
Allemaal goed en wel, en binnen een uur had ik een afspraak met UPS om mijn xbox op te komen halen.
Xbox support heeft het bij nergens over garantie gehad.

Hoop dat het allemaal lukt.

met vriendelijke groet,
Dabber

Gesloten